عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۷۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس از تشرف 100 هزار نفر از گروه‌های خاص جامعه که امکان تشرف به حرم امام رضا(ع) را ندارند در دهه کرامت خبر داد.
عقیق:سیدخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در گفت‌وگویی از تشرف گروه‌های خاص به حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های آستان برای دهه کرامت دعوت از گروه‌های خاص جامعه است که در این راستا 100 هزار نفر برای تشرف به حرم نورانی امام رضا(ع) دعوت شده‌اند.

وی درخصوص گروه‌های دعوت شده گفت: مدد‌جویان بهزیستی و کمیته امداد، معلولا، جانبازان، بیماران خاص، بیماران اعصاب و روان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، زیارت‌ اولی‌های استان و پاکبان‌ها و کارکنان خدمات شهری و در مجموع کسانی که امکان تشرف را ندارند، جهت تشرف به حرم امام رضا(ع) دعوت و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته شد.

منبتی ادامه داد: این افراد با مشارکت‌ نهاد‌های مربوطه و همچنین خادمان آستان شناسایی، دعوت و توسط سرویس‌های حرم مشرف و پس از زیارت بازگردانده می‌شوند.

معاون امور زائران آستان قدس در خصوص برنامه‌هایی که برای این عزیزان در نظر گرفته شده است، گفت: این عزیران دعوت می‌شوند تا هم تقدیری از آنها صورت گیرد و هم بتوانیم با پذیرایی شایسته شرایط زیارت را برای آنان فراهم کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین