عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
امامزاده بی بی سکینه شهرستان صفادشت ملارد خواهر گرانقدر امام رضا(ع) است و آستان امامزاده جمعه این هفته میزبان برنامه عطرعاشقی است.
عقیق:حجت الاسلام رضا مهدوی معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان ملارد در مورد برنامه هایی که قرار است در امامزادگان آن منطقه به مناسبت دهه کرامت انجام شود در گفتگویی گفت: در ایام دهه کرامت که از دیروز آغاز شده است برنامه های متنوعی در شش امامزاده شهرستان ملارد برگزار می شود.اما شاید یکی از مهمترین برنامه ها، تجلیل از خادمان این شش امامزاده است که روز سه شنبه در امامزاده بی بی سکینه شهرستان صفادشت برگزار خواهد شد.این تجلیل،به بهانه تلاش بسیار زیاد این خادمان در بقاع متبرکه این شهرستان است.

وی ادامه داد:همچنین قرار است روز جمعه و در میانه دهه کرامت به پاس تجلیل از مقام بلند امامزادگان، نماز جمعه شهرستان ملارد در امامزاده بی بی سکینه این شهر برپا شود تا مردم بیشتر با این بقاع متبرک آشنا شود.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: همچنین آستان امامزاده بی بی سکینه که خواهر گرانقدر امام رضا(ع) است، بعدازظهر جمعه میزبان برنامه تلویزیونی زنده عطر عاشقی است که از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

وی همچنین در مورد غبارروبی امامزادگان در این ایام مبارک گفت:در امامزاده ابراهیم شهرستان ملارد برنامه غبار روبی وجود دارد که در آن خادمان این مکان مقدس حضور دارند.همچنین آموزش خادمان در سایر بقاع متبرکه از دیگر برنامه های ماست.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین