عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خرید حجاج از بازار عربستان هیچ تبرکی ندارد، گفت: حجاج امسال تصمیم بگیرند برای حمایت از تولید ملی از داخل کشور سوغات تهیه کنند.
عقیق:محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگویی با اشاره به در پیش بودن ایام موسم حج بر پرهیز حجاج از بازارگردی در عربستان تأکید و اظهار کرد: خرید جنس چینی در مکه و مدینه که مشابه به کیفیت بالاتر آن در ایران وجود دارد، هیچ تبرکی ندارد و چنین کالایی را می‌توان از درون کشور با کیفیت و قیمت بسیار مناسب‌تر تهیه کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام "حمایت از کالای داخلی"، عنوان کرد: برای پیروی از شعار سال بهترین گزینه این است که حجاج ایرانی بازارگردی در عربستان را تحریم و از بازارها و بازارچه‎های داخلی خرید کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتی اگر قرار است حجاج جنس خارجی هم خریداری کنند، بهتر است این کالا را از داخل تهیه کنند تا به فروشندگان خودمان سود و نفع برسد و به دشمن ایران و نه حتی انقلاب اسلامی کمک و یاری نشود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر ضرورت فرهنگسازی در این حوزه تأکید و اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اقدامات تأثیرگذار انجام دهند تا امسال مراسم حج به بهترین نحو خود برگزار شود.

امسال ۸۵ هزار نفر در قالب ۵۸۳ کاروان از ۲۷ تیرماه عازم مراسم حج در عربستان سعودی می‌شوند.
منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
شما میرید ا کشورهای کمونیستی و وهابی و هندو ک لاعیک جنس می خرید و برای ایران می اورید اونم اکثرا قاچاق وارد می کنند هیچی نمی گید حالا ملت میخواد بره خانه خدا و سوغات اوردن هم مستحبه هر روز یه کدامتان یه حکمی صادر می کنید مردید رفتن را که هزاران میارد دلار پول بجیب ا نا میره ممنوع کنید نه ۲۰۰ ریال که ننگشم بیش به زاعران می دهید حالا میشه چی خرید اینهمه حکم و شرع که دویست ریال نمی خواد دنیا پول اجاره هواپیما و هتل می دهید و هزاران نفر مفت خور هم از پول حجاج استفاده می کنند و به حج میروند حالا دویست دلار می خواهید بدهید می خواهید بمیرید و حی حکم بی خودی صادر می کنید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین