عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
آیت‌الله سعیدی:
تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه مکتب اهل‌بیت(ع) مملو از عدالت و تقواست، گفت: حرم کریمه اهل‌بیت(ع) باید مدرسه امام صادق علیه‌السلام باشد تا در این مدرسه معارف اهل‌بیت(ع) به مردم ارائه شود.
عقیق:به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته در دیدار جمعی از اساتید قرآنی حرم مطهر با اشاره به اینکه مکتب اهل‌بیت(ع) مملو از عدالت و تقواست، اظهار کرد: حرم کریمه اهل‌بیت(ع) باید مدرسه امام صادق علیه‌السلام باشد تا در این مدرسه معارف اهل‌بیت(ع) به مردم ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای بنیه معرفتی و روحی خادمان آستان مقدس باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: اساتید قرآنی حرم مطهر می‌توانند در راستای تحقق این هدف مشارکت داشته باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ضمن تقدیر از تلاش اساتید قرآنی در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی عنوان کرد: تقدیر از این اساتید موجب خوش‌بینی دیگران و ترویج حرکت‌های قرآنی می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی باید بر اساس مکتب امام صادق علیه‌السلام دنبال شود، مطرح کرد: کار گروهی نیازمند داشتن روحیه است و در کار گروهی می‌توان به نتیجه مورد نظر رسید.

آیت‌الله سعیدی یادآور شد: جذب مردم در ابعاد مختلف به سمت حرم مطهر جلوه‌ای از ولایت‌مداری است چراکه یکی از خواسته‌های اهل‌بیت(ع) از ما سوق دادن مردم به سمت این خاندان عصمت و طهارت است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین