عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
8 کشته و زخمی در محور سبزوار-شاهرود
برخورد یک دستگاه خودرو سواری‌ ام وی‌ام با زائران پیاده حرم رضوی در کیلومتر 80 محور سبزوار ـ شاهرود 3 کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.

عقیق: عصر دیروز برخورد یک دستگاه خودرو سواری‌ ام وی‌ام در کیلومتر 80 محور سبزوار ـ شاهرود با تعدادی از زائران پیاده حرم رضوی برخورد کرد و این حادثه سه کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

پس از وقوع حادثه نیروهای اورژانس 115 سبزوار، امدادگران جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه سبزوار و آتش‌نشانی داورزن در محل حادثه حضور یافتند.

6 زائر عراقی کشته و زخمی شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار نیز در این خصوص با اشاره به وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سواری‌ام وی‌ام با زائران پیاده حرم رضوی در کیلومتر 80 محور سبزوار ـ شاهرود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد و بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر سبزوار به محل اعزام شدند.

محمدعلی جباری ثانی افزود: در این حادثه سه زائر عراقی براثر شدت جراحت سر صحنه جان باختند و پس از انجام عملیات رهاسازی پنج مصدوم که سه نفر آن‌ها نیز عراقی بودند با کمک عوامل هلال‌احمر به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت اصلی حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر سبزوار دارای سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در جاده‌های سبزوار ـ شاهرود و سبزوار ـ بردسکن است.

راننده خودرو ام‌وی‌ام زن بود/ زائران درخواست آب از سواری داشتند

رئیس پلیس‌راه سبزوار نیز در تشریح علت وقوع حادثه گفت: زائران پیاده عراقی در کنار جاده محور سبزوار به‌سمت مشهد مقدس در حال تردد بودند که از راننده خودروی سواری درخواست آب کردند اما متأسفانه راننده دستپاچه شده و از جاده منحرف‌ شده است.

علی فتحی افزود: راننده خودروی ام‌وی‌ام خانم بوده و با زائران پیاده حرم رضوی برخورد کرده است.

وی بیان کرد: خودرو سواری ام‌وی‌ام از مسیر استان‌های شمالی کشور به سمت مشهد مقدس در حال تردد بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار نیز گفت: سه نفر از زائران پیاده عراقی براثر شدت جراحت در سر صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

علی شریفان افزود: همچنین پنج نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه برای ادامه روند درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین