عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
عضو خبرگان رهبری:
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر نماز و قرائت قرآن در جامعه ترویج پیدا کند، دیگر هیچ گاه کشور دچار مشکلی از سوی افراد ضدانقلاب نخواهد داشت، گفت: افراد ضدانقلاب از نماز و قرآن به دور هستند، لذا برای مقابله با آنان هر چقدر در بخش ترویج نماز و قرآن هزینه شود باز هم کم است.
آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی، عصر امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار داشت: هنگامی که در مکانی نوای قرآن طنین‌انداز شود، خداوند بلاهای آسمانی را از آنجا دور کرده و رحمت خود را شامل اهالی آن مکان می‌کند.

وی با بیان اینکه پیروزی در جنگ سی و سه روزه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نتیجه نفوذ قرآن در قلب‌های جوانان حزب‌الله بود، افزود: اگر پیش از آن کشورهای اسلامی در برابر این رژیم شکست می‌خوردند، دلیل آن این بود که قرآن آن گونه که باید در قلب آنان جایگاه نداشت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از شکست‌های پی در پی از انقلاب تنها امید خود را دانشگاه‌ها معرفی کردند، بیان داشت: در دانشگاه‌ها با ورود نیروهای بسیجی به عنوان افرادی که قرآن در قلب آنان نفوذ کرده بود، آخرین امید آمریکایی‌ها نیز از بین رفت و بساط ضدانقلاب از دانشگاه‌های کشور برچیده شد.

وی با بیان اینکه اگر نماز و قرائت قرآن در جامعه ترویج پیدا کند، دیگر هیچ گاه کشور دچار مشکلی از سوی افراد ضدانقلاب نخواهد داشت، عنوان کرد: افراد ضدانقلاب از نماز و قرآن به دور هستند، لذا برای مقابله با آنان هر چقدر در بخش ترویج نماز و قرآن هزینه شود باز هم جای کار بیشتر دارد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین