عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی:
معاون فرهنگی حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل جبهه کفر ایستاده است، گفت: این قدرت و اقتدار نظام اسلامی به برکت اهل بیت(ع) به دست آمده است و به راحتی از دست نمی‌رود.
عقیق:به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی عصر دیروز در آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید که در صحن امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای نشر معارف اهل‌بیت(ع) تلاش‌های مختلفی را دنبال کرده است، اظهار کرد: سفره دین مبین پیامبر اکرم(ص) در حرم‌های مطهر با خدمت‌رسانی خادمان پهن است و همگان می‌توانند از این سفره معنوی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: ما قدرشناس معارف اهل بیت(ع) و قرآن کریم به‌عنوان نعمت‌های بزرگ الهی هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که با تلاش عالمان دینی به ویژه امام خمینی(ره) این معارف خود را در قالب نظام اسلامی نشان داده و همچنان در حال توسعه است.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل جبهه کفر ایستاده است، گفت: این قدرت و اقتدار نظام اسلامی به برکت اهل بیت(ع) به دست آمده است و نه فقط به راحتی از دست نمی‌رود بلکه با شکرگزاری مردم، بیشتر می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین