عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی :
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب گفت: امروز قریب به ۵۰۰ گروه تبلیغی داریم که حدود ۳۰۰ گروه فعال ما در تمام عرصه های جغرافیایی حضور مستمر و برنامه ریزی شده دارند.
عقیق:حجت الاسلام  رضا عزت زمانی دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: اساس فلسفه راه اندازی این تشکل، ایجاد یک گروه اجتماعی در حوزه تبلیغ، هویت دادن به عرصه فعالیت های تبلیغی، تقویت نگاه مدیران عرصه تبلیغ نسبت به کار گروهی و جمعی و حل مشکلات تبلیغی بوده است.

وی  به آمایش سرزمینی اشاره کرد و گفت: امروز قریب به 500 گروه تبلیغی داریم که حدود 300  گروه فعال ما در تمام عرصه های جغرافیایی حضور مستمر و برنامه ریزی شده دارند.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با بیان اینکه نیاز داشتیم یکسری پشتوانه های محتوایی در عرصه تبلیغ گروهی شکل بگیرد تصریح کرد: اقداماتی در تقویت نیروی انسانی صورت گرفته است که در حوزه مدیریت های فرهنگی و تبلیغی به این نیروها نیاز داریم و گمان می کنیم بهترین نیرهایی که می توانند در این عرصه خدمت کنند همین مدیران جهادی آتش به اختیار هستند.

وی افزود: در حوزه های مختلف آموزشی و تربیتی فعالیت هایی داشته ایم به عنوان مثال در راه انداری مدارس مسجد محور و در اداره مدارس عمومی آموزش و پرورش ظرفیت هایی پیدا کردیم .

حجت الاسلام عزت زمانی گفت: درعرصه های مختلف گروه های تبلیغی ما متناسب با ظرفیتی که دارند حضور پیدا می کنند و معتقدیم این نشان دهنده سرمایه اجتماعی حوزه و تقویت آن است.

وی ادامه داد: اگر به معنای واقعی بخواهیم حضور طلبه میان مردم احساس شود و نشان دهیم که حوزه در دل مردم است یکی از عرصه ها تبلیغ گروهی است و این طلبه هایی که شبانه روز میان مردم در مساجد، پارک ها و اجتماع با مردم به خصوص جوانان ارتباط دارتد می توانند نقطه قوت حوزه شوند.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب افزود: این جمع ها به واسطه جوشش هایی است که درون حوزه شکل می گیرد و خود را موظف می دانیم این نقش اجتماعی در حوزه را خوب ایفا نماییم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با جوانان و نوجوانان ظرفیت عظیمی است که باید از ان استفاده کنیم، ابراز کرد: ما آماده خدمت با این رویکرد هستیم که بهترین استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه را داشته و شاهد بالندگی حوزه باشیم.

حجت الاسلام  عزت زمانی به ارتباط خوب این تشکل با نهاد های بیرون حوزه اشاره کرد و گفت: باید این ارتباط و تعامل خوب با درون حوزه هم صورت بگیرد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین