عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد:
محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از آغاز طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ از ۹ تیرماه خبرداد.
عقیق: نشست خبری طرح بشارت ۱۴۵۲با حضور محمدحسین محمدزاده  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما عصر امروز ۴ تیرماه برگزار شد.

وی در خصوص این طرح گفت: با تلاش همکاران و رهنمودهای مقام معظم رهبری طرح قرآنی و عترتی ۱۴۵۲ در سال ۹۷ با محوریت جز سی را برگزار خواهیم نمود واین طرح در شکوفایی جلب مشارکت به اوج خود خواهد رسید و قطعا بر آموزه های قرآنی تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دوازدهمین سال برگزاری طرح قرآنی بشارت گفت: به عنوان خبری نوید بخش بر تأمین اعتبار و علی الحساب رسانه ملی که امروز به حساب شبکه قرآن واریز شد جوایز سه طرح گذشته و باقی مانده برگزیدگانی که جوایزشان ارسال نشده است در روزهای آینده تا یکی دو هفته همه برندگان جوائزشان پرداخت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دوره های این طرح از بازه سه ماهه به ۹ ماه ارتقا پیدا کرده است، افزود: به جهت ایجاد یک فضای انگیزشی این طرح از جوایز خوبی برخوردار خواهد بود. طرحی که مخاطبان میلیونی دارد باید جوایز زیادی نیز داشته باشد تا خانواده ها با میل و اشتیاق زیادی در آن مشارکت داشته باشند.

وی سال ۹۷ را سال اوج تبلور شکوفایی تعاملات دستگاه های قرآنی را دانست و تصریح کرد: بیش از ده شبکه تلویزیونی بالغ بر هفت ساعت برنامه تلویزیونی پخش خواهند داشت و زمان آغاز این طرح  که پوستر آن امروز  رونمایی شد از نه تیر ماه خواهد بود.

محمدزاده با اعلام این نکته که از اول تیرماه تبلیغات و اطلاع رسانی های آن انجام شده است، افزود: ۱۴سوره برای این طرح که  دو برنامه رسانه ای را در برخواهد گرفت. ۵۲ برنامه در رسانه ملی خواهیم داشت و همین مقدار برنامه را در بخش سوم که در زمستان است برگزار خواهیم کرد.

این مدیر قرآنی با اشاره به اینکه آموزش در این طرح از سوی بهترین موسسات مدل برداری شده است اشاره کرد: فضاهای عمومی برای تبلیغ درنظر گرفته شده همچنین اختصاص   اپلیکیشنی که نحوه ثبت نام و کسب امتیاز برای جوائز را دارد  از بخش های دیگر این طرح است. همچنین فضای تبلیغی روبیکا با ۱۵میلیون مخاطب و سروش ۱۲میلیون در خدمت تبلیغ قرار گرفته است. مسابقات قرآنی وجوه دیگر این اپلیکشن خواهد بود.

 وی با اشاره به جایزه خودروی داخلی به عنوان برترین جایزه این طرح تصریح کرد: ۱۴۵۲ جایزه در این طرح قرار داده شده است.

محمدزاده ادامه داد: دو ظرفیت رادیویی و هفت شبکه رادیویی و رادیو اینترنتی ایران صدا  از دیگر وجوه این طرح خواهد بود. ما ۳۱مرکز استان داریم که هر کدام شبکه های اختصاصی خود را داشته و در آنها ساعاتی طرح قرآنی ۱۴۵۲ اجرا خواهد شد.

مدیر شبکه قرآن  در پایان با اشاره به برگزاری اختتامیه ای  باشکوه گفت: از آنجایی که این طرح باید از خودمان آغاز شود کلیه پرسنل صدا وسیما در این طرح شرکت خواهند کرد.



منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین