عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد، مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می‌شود و عده‌ای هم به جای اینکه مرهم باشند، نمک به زخم می‌زنند!
عقیق: آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد، مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می‌شود و عده‌ای هم به جای اینکه مرهم باشند، نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بیند که یک مسئول می‌آید مشکلات آن‌ها را کتمان می‌کند، بر ناراحتی آن‌ها افزوده می‌شود.

این مرجع تقلید بابیان اینکه درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بیرحمانه هم مشغول است، افزود: اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است، هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد، مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند، روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه می‌خواهند حداقل وضع موجود را تذکر دهند. مردم عزیز باید بدانند ما هم، همدرد آن‌ها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان درازبودن دشمن شد و الان هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است، نباید مسائل حاشیه‌ای مطرح شود، همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و حل مشکلات مردم، از مسائل اختلافی پرهیزشود.

وی ادامه داد: این انقلاب و نظام خون‌بهای هزاران شهید است، لذا باید به هر قیمت که شد از آن حفاظت نمود و از ارکان آن یعنی اسلام و ولایت فقیه و مردم محافظت کرد و از میدان دادن به دشمن جلوگیری نمود و یکصدا آن هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و آرمان و سفارشات امام راحل مشکلات را حل کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین