عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۹۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
همه خصایل متضاد شهید دکتر مصطفی چمران برای امروز و آینده ملت ایران و همه رزمندگان و آزادی طلبان جهان الگویی کم نظیر برای استقلال طلبی از سلطه گران جهانی و رسیدن به قله های علمی و عملی و رشد معنوی است.
عقیق:مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران بیانیه ای صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یوزقون
و هرگز گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. سوره آل عمران آیه 169

سی و یکم خرداد سال هزار و سیصد و شصت در خط دفاعی روستای دهلاویه در منطقه سوسنگرد قهرمان شهر عاشقان شهادت حادثه ای بس بزرگ در وصول عاشقی فرزانه و دل سوخته ای مجاهد و دانشمندی محقق به محبوب یعنی به شهادت رسیدن دکتر مصطفی چمران به وقوع پیوست . آن عزیز ملت ایران مجاهدی بیدار و سرداری پر افتخار برای اسلام و متعهد راه تعالی و عاشقی در پیوستن به ملاء  اعلی در کلام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام بود،
چمران بزرگمردی را در وفا و صفا و اخلاص و بی ریایی و تواضع و فروتنی و شجاعت و مجاهدت در راه خدا و برای نجات انسان‌ها در کانون‌های خطر و ایستادگی در برابر نامردمی‌ها و ظلم‌ها به اوج رسانید.

فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم سخت کوشی و تحمل رنج‌ها و مصائب را از یک طرف و نظم و انضباط و سازمان‌یافتگی و برنامه ریزی را از طرف دیگر برای رسیدن به اهداف مقدس به یارانش آموخت و در اوج قدرت دشمن بعثی در هجوم ناجوانمردانه به سرزمین مقدس ایران اسلامی صلابت و ابتکار و مردم داری و عرفان و معرفت و عشق به حضرت بقیه الله(عج) و امام امت خمینی کبیر رحمه‌الله علیه را با هم آمیخته ساخت.
شهید شاهد جبهه های جنوب و غرب ایران، مجاهدت خستگی ناپذیر در جبهه لبنان در مقابله با ستم رژیم اشغالگر قدس علیه ملت لبنان با عقیده پاک، خالص و بدون وابستگی به گروه های سیاسی در رسیدن به هدف بزرگ الهی از آغاز زندگی تا ختم حیات دنیایی را به کمال رسانید و با سرافرازی زیست و با سرافرازی به شهادت رسید و به حق پیوست.

آری همه خصایل متضاد شهید دکتر مصطفی چمران برای امروز و آینده ملت ایران و همه رزمندگان و آزادی طلبان جهان الگویی کم نظیر برای استقلال طلبی از سلطه گران جهانی و رسیدن به قله های جهاد علمی و عملی و رشد معنوی است.

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد سالگرد شهادت عارف مجاهد دکتر مصطفی چمران را به ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان راه خدا و همرزمان قهرمان ایشان و خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض نموده و راه پر صلابت استقلال و عزت ملت مسلمان ایران را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی)یار وفادار شهید چمران تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)پاسداری می نماید.

منبع:مشرق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین