عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عنوان کرد:
قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین گفت: ما در کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین به دنبال این هستیم تا نقش هماهنگی را بیشتر کرده و جریان مردمی در اربعین را تقویت کنیم.
عقیق:جمشید گودرزی قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین در گفت‌‌وگویی با اشاره به اهمیت برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: حماسه اربعین هر سال پرشورتر از گذشته برپا می‌شود که این شکوه و عظمت به خاطر مردیم بودن این حرکت است.

وی با بیان اینکه باید نقش مردم در اربعین توسعه یابد، افزود: برخی به دنبال سیاسی کردن و گاهی دولتی کردن این اقدام خودجوش هستند، در حالی که باید به فکر تقویت این جریان مردمی بود تا با علاقه مردم به امام حسین(ع) این حرکت‌ها ارتقا یافته و روز به روز پرشکوه‌تر شود.

گودرزی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی اربعین هم به دنبال تقویت حرکت مردمی در اربعین است، خاطر نشان کرد: ما در کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین به دنبال این هستیم نقش هماهنگی را بیشتر کرده و جریان مردمی در اربعین را تقویت کنیم. چه موکب، چه هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی که به دنبال ارائه خدمات به زائران هستند حمایت می‌کنیم و با برنامه سعی در ارائه خدمات بهتر با کمترین هزینه به زائران داریم.

وی با بیان اینکه مردم عراق با همه وجود هر ساله برای راحتی زائران اربعین تلاش می‌کنند، گفت: امیدواریم امسال با تلاش مردم اقدامات خوبی برای زائران اربعین حسینی ایجاد شود تا ضمن آسایش و راحتی در مرزها، در مسیر پیاده‌روی نیز با امنیت و آرامش حرکت کنند.

به گزارش فارس، اربعین حسینی هشتم آبان‌ماه است و مرزهای ایران از یک ماه قبل از اربعین بر روی زائران گشوده می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین