عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کاروان زائران اهل سنت کشور، به منظور زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) وارد کربلا شد.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدرضا فقیهی سخنران بعثه رهبری در جمع اعضای زائران اهل سنت کشور که به منظور زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) به کربلا رفته‌اند، گفت: خداوند را شاکر باشید که در سرزمین کربلا حضور پیدا کرده‌اید.

وی با بیان اینکه کربلا محل شهادت عزیزترین فرزند رسول الله(ص) است، افزود: دعا در این جا مستجاب می‌شود، خداوند در قرآن از انسان‌های با ایمان که جانشان را معامله می‌کنند و به شهادت می‌رسند، تجلیل می‌کند.

سخنران بعثه رهبری با اشاره به اینکه دشمن اسلام و قرآن صهیونیزم است، اظهار داشت: یهود و صهیونیزم دشمن شیعه و سنی هستند، آنان قرآن را نمی‌خواهند و به پیامبر ما توهین می‌کنند، پشت سر اختلاف کنندگان دست یهودیان قرار دارد.

حجت‌الاسلام فقیهی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اختلافات را کنار گذاشتند، گفت: اختلاف دشمن مشترک ماست، الان چند سالی است که داعش به میدان آمده و شیعیان و اهل سنت را می‌کشد.

وی خاطر نشان کرد: کربلا فقط متعلق به شیعیان نیست  متعلق به همه مسلمانان است؛ حتی غیر مسلمانان می‌آیند و حاجت می‌گیرند، کربلا محور اتحاد و وحدت است.

گفتنی است، کاروان زائران اهل سنت کشور از شهرستان سنندج عازم عراق شده و در مدت چهار روز علاوه بر زیارت عتبات عالیات بر سر مزار ملاعبدالقادر گیلانی و ابوحنیفه در بغداد حاضر شدند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین