عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
تقدیر آیت‌الله اعرافی از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان/
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان از ضرورت ترویج حفظ قرآن در بین طلاب و همکاری با این مؤسسه خبر داد.
عقیق:جمعی از مدیران، مربیان و قرآن آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در یزد به دیدار آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور رفتند.

در این دیدار حجت‌الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در گزارشی به تشریح برنامه‌های این مؤسسه در راستای تربیت حافظان قرآن و راه‌اندازی مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن توسط این مؤسسه پرداخت.

در ادامه آیت‌الله اعرافی ضمن تقدیر از فعالیت‌های گسترده مؤسسه بیت‌الاحزان در زمینه تربیت حافظان قرآن گفت: فعالیت چنین مؤسسه‌ای نشان می‌دهد که بدون کمک و حمایت هم می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و اقدام بیت‌الاحزان در راستای تربیت حافظان قرآن قابل تحسین است.

وی راه‌اندازی حوزه علمیه قرآن محور را اقدامی شایسته در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های علمیه دانست و گفت: کار شما در زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی در حوزه علمیه بسیار شایسته است و امیدوارم در همه حوزه‌های علمیه گسترده شود.

آیت‌الله اعرافی از همکاری با بیت‌الاحزان خبر داد و گفت: باید در جلساتی با مسئولان حوزه‌های علمیه و مؤسسه بیت‌الاحزان در زمینه گسترش قرآن در حوزه های علمیه و همچنین طلاب خارجی جامعة‌المصطفی گام بر داریم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین