عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
کنگره بزرگداشت عالم واقف آیت‌الله سیدکمال فقیه ایمانی در اصفهان فراخوان آثار داد.
عقیق: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ وقف و تجلیل از واقفان نیک‌اندیش امسال کنگره بزرگداشت عالم واقف آیت‌الله سیدکمال فقیه ایمانی در اصفهان برگزار می‌شود.

این عالم وارسته و واقف نیک‌اندیش در طول عمر با برکت خویش و از قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون وقف‌های زیادی را در جهت عام‌المنفعه از خود برجا گذاشته است و این کنگره نیز با هدف بررسی ابعاد شخصیتی ایشان، فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فردی و ترویجی وی در جهت ایجاد وقف‌های جدید با رویکرد تجلیل از این شخصیت والا برگزار خواهد شد.

در همین راستا دبیرخانه این کنگره در معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان تشکیل شده است تا آثار این عالم برجسته و واقف نیک‌اندیش جمع‌آوری و در قالب کتابی چاپ شود و در این کنگره رونمایی و در دسترس عموم قرار گیرد. به همین جهت از نویسندگان، فرهیختگان و اشخاصی که می‌توانند در جهت بررسی ابعاد شخصیت وی اطلاعاتی را در اختیار این دبیرخانه قرار دهند با معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان به شماره 36626652 داخلی 3166 تماس حاصل کنند.

براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان در نظر دارد تا هر ساله کنگره بزرگداشت عالمان واقف را با هدف معرفی یکی از عالمان و واقفان نیک‌اندیش و تببین شخصیت وی در جهت ترویج فرهنگ وقف در استان برگزار کند.

کنگره بزرگداشت عالم واقف آیت الله سید کمال فقیه ایمانی تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد که زمان و مکان این کنگره نیز به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین