عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
داریوش ارجمند:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال امام علی(ع) نشانه اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این سریال فاخر و ماندگار باعث شد که من یک شرف آسمانی پیدا کنم و امروز هرکس من را نگاه می‌کند یاد مالک اشتر می‌افتد و این بار سنگینی است.
عقیق:داریوش ارجمند در جمع خیرین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد، گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه علی(ع) است، به‌واسطه برخی موارد ناگزیر بودم که تحقیق کنم چرا علی بن ابیطالب(ع) جانشین پیامبر اسلام(ص) شد؟ در تاریخ تفحص زیادی کردم و افراد بزرگ زیادی را شناختم، همه آدم‌های بزرگ تاریخ بشر تک ساحتی بودند.

وی افزود: اگر الگویی می‌خواهیم که در تمام مراحل زندگی بتوانیم از آن استفاده کنیم حضرت علی (ع) الگوی کاملی است که همه جهات زندگی را در بر می گیرد، و برای بهره‌مندی از این الگو باید از نهج‌البلاغه استفاده کنید.

این بازیکر سینما و تلویزیون به ساخت سریال امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: سریال امام علی(ع) نشانه اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این سریال فاخر و ماندگار، باعث شد من یک شرف آسمانی پیدا نمایم و امروز هرکس من را نگاه می‌کند، یاد مالک اشتر می‌افتد و این بار سنگینی است.

ارجمند خاطرنشان کرد: ما هنرمندان برای مردم هستیم و اعتراف می کنم اگر نگاه مردم نباشد، ما هم وجود نداریم و به همین علت است که هیچ وقت از اینکه در میان مردم باشم واهمه نداشته و به این موضوع افتخار می کنم.

 بازیگر سینما و تلویزیون در پایان گفت: امیرالمومنین(ع) با نگاه خاصی که به دنیا داشتند، تعریف جدیدی از مردانگی ارائه کردند و با کَرَم مثال‌زدنی آن‌قدر متواضع رفتار می‌کردند و مردانگی را تا حد اعلای خود ارتقا دادند و حتی در نماز، بخشش را فراموش نمی‌کردند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین