عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
تازه‌ترین شماره ماهنامه «هیأت» با پرونده‌ای برای روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان زیر نظر هیأت رزمندگان اسلام منتشر شد.

عقیق:شماره ۱۱۹ این ماهنامه با یادداشت‌ها، گزارش‌ها، گفت‌وگوها و گفتارهایی پیرامون چهارمین همایش مدیران هیأت رزمندگان اسلام، نگاهی به ماه مبارک رمضان و قرآن، مناجات‌خوانی‌، شب‌های قدر، شهادت مولای متقیان، علی علیه‌السلام، روز قدس و تاریخچه سازش اعراب با رژیم صهیونیستی و نوستالژی‌های ماه رمضان در سراسر دنیا، همچنین بخشی درباره سبک زندگی هیئتی شامل آداب و اهمیت صدقه دادن و گفت‌وگو با حاج یدالله بهتاش، پیشکسوت مداحی ایران منتشر شد.

ماهنامه «هیأت» با نگاهی کوتاه به تحولات خاورمیانه به مسائل اجتماعی و سیاسی دیکتاتوری عربستان سعودی، پیام مهم پیروزی حزب‌الله لبنان، خروج آمریکا از برجام و فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام، مطالب متنوعی را منتشر کرده است.

 

«همراه با خاطرات بزرگمردی که همه لحظه‌های عمرش درس زندگی است» یکی از عناوین شماره ۱۱۹ ماهنامه «هیأت» برای سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی است. این نشریه همچنین سالگرد وفات حضرت خدیجه سلام‌الله علیها را با انتشار مطلبی با عنوان «بانویی که با ثروت و رشادتش اسلام را حیات بخشید» گرامی داشته است.

گفتگو با محمدمهدی عبدخدایی، مبارز کهنه‌کار نهضت اسلامی، واکنش جامعه روحانیت به دستگیری امام خمینی (ره) و اشعاری درباره میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه‌السلام از دیگر مطالب این شماره ماهنامه «هیأت» است.

شماره ۱۱۹ این نشریه با مدیرمسئولی محمدصادق آهنگران و سردبیری محمدامین ایمانجانی منتشر شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین