عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
عضو خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه در جامعه کنونی رکن اصلی به شمار می آید و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) است و بر تمامی ما واجب است تا پیرو ولی فقیه باشیم تا در سایه اسلام و قرآن حکومت به دست نایب بر حقش به امام عصر(عج) برسد.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در جمع مردم روزه دار شهرستان تاکستان در مسجد حجتی این شهر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای ما ارزان تمام نشده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۳۵ کشور به صدام کمک می‌کردند و امروزه بیداری اسلامی ما در کشورهای مختلف به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: پس از گذشت  40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار همچنان پرشور و با نشاط بر آرمان های این دستاورد بی نظیر قرن ایستادگی کردند و اکنون سایر ملت ها در حال الگو برداری از این انقلاب هستند و تهدیدات خارجی قدرت های استکباری نیز در مقابل جمهوری اسلامی ایران از روی ضعف و استیصال است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب جهانی است و هدف امام خمینی(ره) نیز بیداری مستضعفین جهان و کوبیدن مستکبرین جهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: یکی از ارکان اعتقادی شیعه اعتقاد به ولایت است و ولایت یکی از ارکان اصلی دین اسلام شمرده شده و بر اصولی چون نماز، روزه، زکات و حج برتری دارد.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه در جامعه کنونی رکن اصلی به شمار می آید و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) است و بر تمامی ما واجب است تا پیرو ولی فقیه باشیم تا در سایه اسلام و قرآن حکومت به دست نایب بر حقش به امام عصر(عج) برسد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: ولایت فقیه از ارکان اصلی نظام و عامل موفقیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران در عرصه جهانی است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین