عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
بیانیه سازمان بسیج مداحان:
در بیانیه سازمان بسیج مداحان در پی شهادت حسن کارونی مداح اهل بیت(ع) به دست عوامل تکفیری آمده است: شهید حسن کارونی مصداق بارزی است برای ایمان، عشق و ولایت مداری که در این عرصه خطیر توانست با شهادت خود سندی قاطع برای رسوایی دشمنان باشد.
عقیق:سازمان بسیج مداحان کشور در محکومیت شهادت بسیجی و مداح اهل بیت(ع) حسن کارونی به دست عوامل تکفیری وهابی آل یهود بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: مداح با اخلاص اهل بیت(ع) و بسیجی دلداده ولایت حسن کارونی و همرزم بسیجی او حمید بشیری به دست عوامل مزدور سلفی، تکفیری و وهابی در خون خود می‌غلطند تا یکبار دیگر سندی باشد برای جنایت و دشمنی جبهه استکبار، صهیونیست و گاوهای شیرده سعودی – یهودی منطقه.

بسیج مداحان در این بیانیه می‌افزاید: شهید حسن کارونی مصداق بارزی است برای ایمان، عشق و ولایت مداری که در این عرصه خطیر و اتحاد بی‌نظیر دشمنان تا دندان مسلح و در صدر آنها آمریکای جهانخوار توانست با شهادت خود سندی قاطع برای رسوایی این قبیح خناس باشد.

این بیانیه تصریح می‌کند: سازمان بسیج مداحان کشور به نمایندگی از جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) که خود را پیرو ادامه دهنده راه طلایه‌داران و سرو قامتانی همچون میثم تمار ثناگوی راستنین اهل بیت و ستایشگر والای آل الله دانسته و در مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) رشد و تعالی یافته است، ضمن محکومیت شدید اقدام جنایتکارانه، مذبوحانه و تروریستی اخیر در استان خوزستان شهادت مداح و ستایشگر اهل بیت(ع) حسن کارونی و بسیجی وارسته حمید بشیری را خدمت بقیه الله الاعظم امام زمان( عج) و نایب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای و خانواده‌های محترم این شهبدان سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

به گزارش فارس، حدود ساعت 22 دوشنبه شب 17 اردیبهشت ماه در اطراف یک پایگاه بسیج در شهر شیبان یک تروریست با استفاده از سلاح سرد 2 بسیجی را مورد اصابت چاقو قرار داد و از صحنه گریخت، در جریان این درگیری حسن کارونی در دم به شهادت رسید و بشیر حمیدی دیگر بسیجی شیبانی که توسط فرد تروریست زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده شهید شد. شیبان در 20 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد که جزء حوزه استحفاظی شهر شیبان از توابع شهرستان باوی محسوب می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین