عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
حجت الاسلام صداقت:
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد شعار امسال دهه تکریم و غبار روبی سال را مسجد،پایگاه همه کارهای نیک معرفی کرد.
عقیق:نشست خبری دهه تکریم مساجد صبح امروز در مجتمع فرهنگی محراب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:دهه تکریم و غبارروبی مساجد سنتی است که بعد از انقلاب اسلامی در جامعه ما رواج پیدا کرده است.حداقل ارزش این کار این است مساجد از حیث ظاهر پاکسازی می شود.در سال ها هم تمام تلاش ما این بوده است که کارکردهای اساسی مساجد در این ایام و در تمام روزهای سال احیا شود.

وی افزود: مسجد در جامعه اسلامی پایگاهی است که در تمام زمان ها و مقاطع تاریخی نقشی موثر داشته است.مثلا در یکی از مقاطع حساس سال گذشته که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد مساجد استان تهران به صورت خودجوش در ۵ روز اول این حادثه پنج میلیارد تومان به زلزله زدگان کمک کردند.

صداقت در ادامه افزود: شعار امسال مسجد پایگاه همه کارهای نیک است.البته با توجه به شعار سال،امسال برنامه های خاصی برای حمایت از کالای ایرانی داریم.در برنامه ریزی های انجام شده به موضوع پیوند بین مسجد و مدرسه تاکید بسیار فراوانی شده است.

صداقت در ادامه افزود: بر هرکدام از این روزها در دهه تکریم مساجد برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.در دهه تکریم مساجد در ۴۰ نقطه محوری شهر تهران نمایشگاه های عکس با موضوع مسجد برگزار خواهد شد.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین