عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین اردیبهشت ماه، همزمان با ایام با سعادت نیمه شعبان برگزار شد.
عقیق:جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین اردیبهشت ماه، همزمان با ایام با سعادت نیمه شعبان برگزار شد. مراسم جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون، به همت پایگاه بسیج شهدای فاطمیون و هیئت رزمندگان مدافع حرم فاطمیون، به صورت ماهانه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بچه‌های شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون در فرهنگسرای انقلاب واقع در شهر مشهد، تولد خود را جشن گرفته و در کنار یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند. پیش از این نیز فرزندان شهدای مدافع حرم متولد هر ماه در یک جشن مشترک، یاد شهدای خود را زنده می‌کردند.

چندیست که رسم برگزاری جشن تولد مشترک برای فرزندان شهدای مدافع حرم از سوی گروه‌های فرهنگی و مردمی در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم و مشهد شکل گرفته و هر از چندگاهی تصاویری از لبخند این کودکان در چنین مراسم‌های مفرحی منتشر می‌شود. 

گزارش تصویری مرکز رسانه‌ای فاطمیون از مراسم باشکوه جشن تولد فرزندان اردیبهشت ماهی شهدای فاطمیون در مشهد در ادامه قابل مشاهده است:

فاطمیون در سال 1390 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد، و  تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی (لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص می‌باشد که به‌تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین