عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
پدر شهید قربان‌خانی:
پدر شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی گفت: رابطه ما در خانواده همچون دوستانی صمیمی بود و من همیشه در انجام امور حتی پس از شهادت ایشان از "مجید" مشورت می‌گرفتم.

عقیق:افضل قربان‌خانی امروز در گفت‌وگویی در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان که به‌منظور همدلی با اهالی این منطقه انجام گرفت، اظهار داشت: مدافعان حرم یعنی حبیب‌بن مظاهر، مالک اشتر، مختار که در یک هزار و 400 سال پیش در دفاع از اهل‌بیت(ع) برخاستند و اکنون نیز رشادت آنان در این عصر تکرار شد.

پدر شهید مدافع حرم "مجید قربان‌خانی" با بیان اینکه شهید والامقام مجید قربان‌خانی در خانطومان سوریه و در دفاع از حرم‌آل‌الله به‌ درجه شهادت رسید، گفت: مدت حضور این شهید گرانقدر در سوریه هفت روز طول کشید، که در عملیات خان‌طومان به درجه رفیع شهادت نائل شد و با گذشت سه سال پیکر مطهر ایشان به وطن بازنگشته است.

قربان‌خانی با بیان اینکه ما هدیه‌ای را که در راه دفاع از اسلام و آل‌الله داده‌ایم پس نمی‌گیریم، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم دارای جایگاه والا و منزلت در نزد خداوند متعال هستند و پسرم در این راه از من سبقت گرفت، چرا که در راه دفاع از بانویی به شهادت رسید که پایه‌های ظلم و جور را در کاخ اموی به لرزه در آورد و اسلام را حفظ کردند و دارای مقام بالایی هستند.

این پدر شهید خاطر نشان کرد: شهید مجید قربان‌خانی همواره دستگیر فقرا بوده و به رستوران‌های محل سفارش می‌کرد که غذا را شبانه به‌درب منزل فقرا برده و با تقبل هزینه ماه به ماه آن را تسویه می‌کرد.

وی به کتاب "مجید بربری" که زندگی نامه شهید است اشاره کرد و افزود: در این کتاب مجید با کار در یک نانوایی بربری به افرادی که وضعیت مالی نامساعدی داشتند کمک می‌کرد و مجید دارای مرام خاص و با خدا بود.

قربان‌خانی گفت: رابطه ما در خانواده همچون دوستانی صمیمی بود و من همیشه در انجام امور حتی پس از شهادت ایشان از "مجید" مشورت می‌گرفتم.



منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین