عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
مادر شهید افغانی مدافع حرم:
مادر شهید افغانی مدافع حرم، شهید مصطفی کریمی گفت: نه فقط فرزند شهیدم بلکه دیگر فرزندانم همگی فدایی راه و مسیر امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) هستند.
عقیق:در نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه استان قم از خانواده معظم شهید مدافع حرم از کشور افغانستان ، شهید مصطفی کریمی با حضور مسئولان استانی و اقشار فرهیخته دوستدار کتاب و کتاب خوانی تجلیل به عمل آمد.

مادر این شهید والامقام در سخنان کوتاهی به همین مناسبت با اشاره به این که شهید مصطفی کریمی، دانشجوی معماری دانشگاه تهران بود که آبان ماه سال 95 در دفاع از حرم زینب کبری(س) در سوریه به شهادت رسید، ابراز داشت: خود من فرزند شهید هستم و پدرم در افغانستان شهید شد و همچنین خواهر شهید هستم و امروز افتخار می کنم که مادر شهید هستم و فرزندم در راه دفاع از حرم عمه سادات به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

وی افزود: پسرم مصطفی دانشجوی بسیار درس خوانی بود ، اما دو سال پیش و پس از آن که به سفر معنوی کربلا رفت، تحولی در وجودش پیدا شده بود و می گفت که باید برای دفاع از حرم زینبی به سوریه بروم و آخرش هم در این راه شهید شد.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: علاوه بر این پسرم که شهید شد، دو پسر دیگرم نیز در قالب تیپ فاطمیون در سوریه هستند و همه آن ها فدایی راه امام حسین(ع) و زینب کبری(س) هستند و ما در راه دفاع از دین و تبعیت از مقام معظم رهبری، تا آخرین لحظه مقاوم ایستاده ایم.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین