عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
آیین اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز باحضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
عقیق:مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته به پایان رسید و آیین اختتامیه این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 17 باحضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و در آن برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقات معرفی و تجلیل می‌شوند.

البته برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب شب گذشته در قم برگزار و در آن برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند. اما بعد از ظهر امروز برگزیدگان در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن بزرگسالان و روشندلان و حفظ‌کل بانوان در مصلای امام خمینی(ره) معرفی و تجلیل می‌شوند.

این دوره از رقابت‌ها صبح فردا با دیدار شرکت‌کنندگان، داوران و برگزار‌کنندگان مسابقات با رهبر معظم انقلاب رسماً به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از صبح فردا در مشهد مقدس آغاز و مهدی غلام‌نژاد و مجتبی فرد‌فانی نمایندگان کشورمان در رشته‌های قرائت و حفظ‌کل قرآن این رقابت‌ها هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین