عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد:
فقهی زاده در حاشیه آیین تجلیل برگزیدگان آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، از قطعی شدن محل برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه رمضان خبر داد.
عقیق:عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی با اشاره به حضور خود در مراسم افتتاحیه و آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: در این روز‌ها مسابقات قرآن را از رسانه‌ها دنبال کردم و تصور میکنم با مجموع برنامه‌های که در برگزاری مسابقات رقم خورده است، اتفاقات خوبی را در پیش داریم و تعداد، تنوع شرکت کنندگان از کشور‌های مختلف مسابقات در سطح قابل قبولی است. همچنین برنامه‌های جانبی که وجود دارد، می‌تواند به تقویت گسترش آموزه‌های قرآنی و ترغیب کودکان و نوجوانان به قرآن بیشتر کمک می‌کند.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان بیان کرد: مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به عنوان محل برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه رمضان قطعی شده است و کمیته‌ها و بخش‌ها در حال انجام فعالیت‌های گسترده خود هستند. همچنین با کمیته منتخب شورای برنامه ریزی و شورای سیاست گذاری هر هفته چندین جلسه را داریم.
 
فقهی زاده در ادامه این گفتگو به همکاری معاونت قرآن و عترت با سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، تجربه خوبی بود، و امیدوارم در جهت حذف موازی کاری‌ها و هم افزایی بیشتر تعامل مثبتی را در آینده شاهد باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین