عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
رئیس سازمان حج و زیارت:
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به افتتاح آشپزخانه صنعتی در نجف اشرف، از راه‌اندازی هتل بین‌المللی و مجهز ایران در این شهر به منظور ارتقای خدمت به زائران عتبات خبر داد.
عقیق:حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم افتتاح شرکت صنعتی غذایی ایران در نجف اشرف که با حضور وزیر ارشاد به بهره‌برداری رسید، از تلاش سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات بهتر به زائران سخن گفت.

وی در این مراسم، افزایش شمار زائران ایرانی عتبات عالیات را به برکت مهمان‌نوازی مردم خوب نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و نیز شور و اشتیاق مردم پیرو مکتب اهل بیت(ع) در ایران دانست که عاشقانه از هر لحظه برای زیارت اعتاب مقدسه در عراق استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رویکرد سازمان مطبوع خود برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران، گفت: همانطور که مردم عراق به ویژه نجف و کربلا علاقه‌مند خدمت‌ بهتر به زائران حسینی هستند، ما هم با همفکری بر آن شدیم تا مسیر بهتری را برای ارائه خدمت به زائران فراهم کنیم.

محمدی دو شرکت «امید زائر» و «مهر و ماه» را که از چند سال پیش راه‌اندازی شده است، برای بهتر شدن زیرساخت‌های خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات ارزیابی کرد.

وی در ادامه از عملیات ساخت هتل مجهز در نجف و بهره‌برداری آن تا سال آینده خبر داد و گفت: یک هتل بسیار مناسب (کربلا الدولی) با مشارکت سرمایه‌گذاران عراقی از یک سال پیش در کربلا به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم آن هم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: هدف دو شرکت «امید زائر» و «مهر و ماه» با مدیریت سازمان حج و زیارت در مشارکت با سرمایه گذاران عراقی، این بود که به نوعی گام سریعتری در راستای توسعه زیرساخت‌‌های عتبات ایجاد شود که به نظر می‌رسد این اقدام اتفاق افتاده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین