عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
آیت‌الله رشاد:
آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در پی شهادت شهید مهدی لطفی نیاسر فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر پیام تسلیتی صادر کرد.
عقیق:در پی شهادت شهید مهدی لطفی نیاسر فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر و شش همرزم شهیدش به توسط ژریم صهیونیستی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در پیامی به آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر (آجرکم الله)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

مبارک باد شولای شرف­ نمون شهادت، بر بالای برومند مهدی عزیز، شهید غرور­آفرینی که سر از پا نشناخته به مصاف صهیونیسم بین الملل شتافت و با شور و شهامت، شاهد شهادت را به آغوش کشید.

زهی و فری بر شما پدر فاضل انقلابی که عمر پربرکت خویش در خدمت به فضل و فضائل سپری کردید و دست‌های سپیده­ پرداز و دامان یل ­پرورتان مجاهد صهیون ­ستیزی چون مهدی عزیز را پرورد. گوارایتان باد خلعت ابوالشهیدی بر قامت شکسته‌ی شما که حقا خوش چالاک افتاد، و درود بر شما که انتشار صحنه‌­ی وداع شایانتان با پیگر فرزند شهید، تحسین ملی را برانگیخت.

شهدای بین‌المللی انقلاب اسلامی نماد و نوید انقلاب بین‌المللی اسلام­‌اند، و در این میان، شهادت مصاف آرایان علیه صهیونیان اشغالگر که شهید مهدی عزیز و شش همرزم قهرمانش از زمره­‌ی آنانند، صلای سقوط دولت جعلی اسرائیل و گامی فراپیش در تحقق وعده­‌ی قاطع رهبری مجاهد انقلاب (دام ظله) مبنی بر نابودی قریب الوقوع این جرثومه­‌ی پلشت به شمار است.

بنده­‌ی کمترینِ جامانده از جبهه‌ی جهاد و حرمان­زده‌ی شهد شهادت، از سوی خود و دیگر همسنگران فرزند فاضلتان حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر (حفظه الله) در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، ضمن عرض تسلیت، از بارگاه باری برای شما و والده‌ی شهیدپرور و برادر ارجمند شهید عزیز، صبر و سلامت مسألت داریم، و برای آن شهید بزرگوار رفعت مرتبت و حشر با علی‌اکبر بن حسین(ع) خواستاریم.

علی اکبر رشـاد

۲۵، ۱، ۹۷



منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین