عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کتاب «واجب تمدن‌ساز» با محوریت بیانات رهبر انقلاب در باب امر به معروف و نهی از منکر منتشر شده است.
عقیق:کتاب «واجب تمدن‌ساز» کاری از جنبش حیات روانه کتابفروشی‌ها شد.

این کتاب در واقع اثری منسجم از سخنان مقام معظم رهبری در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که به صورت شرح مزجی سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ستاد احیا نوشته شده و در آن سعی شده تمام صحبت‌های مرتبط با امر به معروف رهبری از ابتدای انقلاب تاکنون جمع آوری و به صورت کاملا منسجم کنار هم قرار گیرد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر که در واقع به ‌نوعی زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است که «بِها تُقامُ الفَرائِض»؛ امربه‌معروف یعنی همه‌ی مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به‌سمت نیکی، به‌سمت معروف، به‌سمت همه‌ی کارهای نیکو حرکت دهند؛ و نهی‌ازمنکر یعنی همه را از بدی‌ها، از پستی‌ها، از پلشتی‌ها دور بدارند. هرکدام از این چهار شاخص به‌نحوی ترجمان ساخت و هندسه‌ی نظام اسلامی است. این، تضمین‌کننده‌ی حیات طیبه در نظام اسلامی خواهد بود. عمل کنیم تا آثارش را ببینیم.

بسیاری از محتوای گردآوری شده در کتاب «واجب تمدن ساز» با کتاب «واجب فراموش شده» مشترک است، اما کتاب «واجب تمدن ساز» از چند جهت نسبت به کتاب «واجب فراموش شده» برتری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به منسجم بودن و ساختار داشتن مطابق دسته‌بندی خود مقام معظم رهبری، مختصر بودن و پرهیز از ذکر مطالب تکراری، جذابیت بیشتر برای خواننده به جهت حالت سخنرانی داشتن و حفظ لحن مقام معظم رهبری و موارد دیگری، اشاره کرد.

کتاب «واجب تمدن‌ساز» با قیمت 3 هزار 500 تومان منتشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره 09390288143 تماس برقرار کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین