عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
رئیس اداره اوقاف شهر ری:
حجت الاسلام اوتارخانی گفت: عمده کار‌های عمرانی انجام شده و تا ۱۰ روز آینده بهسازی صحن جنوبی امامزاده تمام می‌شود و وارد فاز جدید می‌شویم.
عقیق:حجت الاسلام سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف شهر ری در گفتگویی درخصوص پیگیری روند بهسازی و طرح توسعه امامزاده عبدالله (ع) گفت: ما کشوری داریم که هر اتفاقی کوچک سریع منعکس می‌شود و بیش از هرچیز این فضای مجازی است که برای ما تعیین تکلیف می‌کند. جریان امامزاده عبدالله (ع) هم به این صورت شکل گرفت. امروز تمام کار‌های هم سطح سازی قبور و دیگر کار‌ها انجام شده، و فقط یکسری خبر و شایعات در فضای مجازی منتشر شده است و حالا بعد از گذشت زمان از آن فاصله گرفتیم و تب و تاب آن در فضای مجازی خوابیده است، ولی کار‌های عمرانی هنوز تمام نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: عمده کار‌های عمرانی انجام شده است، و تا ۱۰ روز آینده طرح توسعه و بهسازی صحن جنوبی امامزاده  تمام می‌شود و انشالله شیرینی و رضایت مردم را در مراسم‌های بزرگ شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

خبر خوش برای زائران امامزاده عبدالله (ع) / بهسازی صحن جنوبی تا ۱۰ روز دیگر تمام می‌شود
رئیس اداره اوقاف شهر ری افزود: طرح توسعه امامزاده عبدالله (ع) در صحن‌های مختلف انجام می‌شود و پس از اتمام صحن جنوبی وارد فاز جدید بهسازی در صحن شمالی خواهیم شد. البته در این مدت تا شروع فاز صحن شمالی از مردم می خواهیم خودشان تمیزی و منظم بودن دو صحن را با هم مقایسه کنند.

خبر خوش برای زائران امامزاده عبدالله (ع) / بهسازی صحن جنوبی تا ۱۰ روز دیگر تمام می‌شود
وی درخصوص برگزاری مراسم‌های اعیاد شعبانیه و شب‌های قدر اظهار کرد: تا امروز مردم یا در حیاط قدیمی و یا در شبستان مناسبت های مذهبی را برگزار می‌کردند، اما همکنون به دلیل طرح بهسازی همه برنامه‌ها در شبستان ۱۲۰۰ متری صورت می‌گیرد، که ما امیدواریم بعد از اتمام طرح‌های عمرانی میزبان عاشقان ائمه اطهار در حیاط و صحن جدید امامزاده عبدالله (ع) باشیم.

رئیس اداره اوقاف شهر ری درخصوص مرمت قبور خاطرنشان کرد: جای هیچ نگرانی برای قبور نیست، حتی وقتی مردم خودشان این تحولات را مشاهده کردند از ما تشکر کردند و به زودی پس از قرار دادن سنگ‌های جدید کار‌های خطاطی، حکاکی و حجاری آن صورت می‌گیرد.
 
خبر خوش برای زائران امامزاده عبدالله (ع) / بهسازی صحن جنوبی تا ۱۰ روز دیگر تمام می‌شود

حجت الاسلام اوتارخانی درپایان با اشاره به فعالیت‌های اداره اوقاف شهر ری گفت: در استان تهران، شهرستان شهر ری بیشترین سهم طرح توسعه عمرانی را دارد و امروزه امامزادگانی، چون ابوالحسن (ع)، شیخ صدوق، امامزادگان منطقه حسن آباد و ... در دست توسعه هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین