عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
انجمن اربعین حسینی اروپا فراخوان طرح خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) را منتشر کرد.
عقیق:انجمن اربعین حسینی (ع) اروپا از مدت‌ها قبل فعالیت خود را برای فراهم کردن مقدمات لازم برای اعزام عاشقان حسینی در راهپیمایی اربعین آغاز کرد، این جوانان خودجوش با هدف ترویج فرهنگ حسینی و بهره‌مندی مردم اروپا از فضای اربعین حسینی با تمام کم و کاستی‌ها به کارشان ادامه دادند و حتی بی‌توجهی و عدم حمایت از این انجمن ذره‌ای سستی در انگیزه و نیت آنان ایجاد نکرده است، اما این سوال همچنان باقی است که چرا مسئولان مرتبط با این حوزه که وظیفه حمایت از این مجموعه‌های خودجوش فرهنگی را دارند، با حمایتشان دغدغه‌ای از دوش آنان بر نمی‌دارند؟

به گفته مسئولان انجمن اربعین حسینی اروپا، تنها هدف آنان از برگزاری اعزام عاشقان حسینی به کربلای معلّی در ایام اربعین که امسال ششمین سال برگزاری آن است، قدم برداشتن در راستای ظهور امام زمان (عج) و مفید بودن در این برهه زمانی برای امام (ع) است، در واقع با قدم برداشتن در راستای ظهور امام (ع) است فرهنگ و تفکر حسینی رشد می‌کند.

یکی از مشکلاتی که کاروان انجمن اربعین حسینی هر ساله با آن مواجه است، بحث اسکان زائران و بهداشت و درمان و ... است، در همین راستا این انجمن فراخوانی را با عنوان «طرح خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع)» منتشر کرده تا بدین وسیله از نیروهای انسانی، فنی و کمک‌های مالی و فکری هموطنان برای خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) استفاده کند.

این فراخوان در داخل و خارج کشور منتشر شده است. از جمله خدمات مورد نیاز «کمک به ایجاد تسهیلات جهت اسکان برای 10 هزار زائر اربعین و استقرار سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف» است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با شماره 0031681324680 از طریق تلگرام یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین