عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
امام جمعه نجف اشرف:
حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خطبه نماز جمعه نجف اشرف به اهانت محمد بن سلمان به اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: چرا از ظهور حضرت مهدی (عج) می ترسید؛ در حالی که تمامی مذاهب اسلامی بر ظهور امام (عج) برای اصلاح جهان و برپایی حکومت عدل جهانی اتفاق نظر دارند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه نماز جمعه نجف اشرف به سخنانی که این روز ها پیرامون بازگشت پیشمرگ به کرکوک گفته می شود، اشاره کرد و آن را تحریک آمیز و موجب بازگشت به بحران دانست و از رهبران کرد خواست از این مسئله دوری کنند.

وی به بحران طلاق پرداخت و خواستار درمان این بحران و بررسی اسباب آن و مقابله با آن اسباب مثل استفاده نامناسب از شبکه های اجتماعی شد.

حجت الاسلام قپانچی در بخش دیگر خطبه به اهانت محمد بن سلمان به اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: ولیعهد عربستان در گفتگو با یک روزنامه آمریکایی گفته است که برخی به ظهور امام مخفی بشارت می دهند و از حکومت جهانی آن خبر می دهند.

وی ادامه داد: چرا از ظهور حضرت مهدی (عج) می ترسید؛ در حالی که تمامی مذاهب اسلامی بر ظهور امام (عج) برای اصلاح جهان و برپایی حکومت عدل جهانی اتفاق نظر دارند و بر همگی واجب است که امت اسلامی و جهان بشریت را به ظهور آن حضرت (ع) بشارت دهند.

امام جمعه نجف اشرف در خطبه دینی به نقش شهید آیت الله محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی در انقلاب ملت عراق و رسیدن به سقوط رژیم طاغوتی صدام اشاره کرد.

وی افزود: آیت الله صدر از طریق تاکید بر مرجعیت دینی، وحدت ملت عراق، دوری از طائفه گری و انقلاب آشکار که شهید صدر علیه حزب بعث رهبری می کرد، موجب سقوط رژیم صدام شد.

سالگرد شهادت آیت الله صدر و خواهرش همزمان با سقوط رژیم طاغوتی صدام مصادف شد.



منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین