عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
آیت الله نوری همدانی در حمایت از مردم فلسطین:
مسلمانان و ملت های آزادی خواه، باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی دیروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.

این مرجع تقلید گفتند: یکی از اصول انقلاب از آغاز نهضت امام خمینی مبارزه با صهیونیست ها  بوده است و امام عقیده داشتند که این غده سرطانی باید محو شود.

ایشان در ادامه بیان داشتند:  قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرد، مسلمانان و ملت های آزادی خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.

این مرجع تقلید گفتند:البته ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم، چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره می شود و عملاً بعنوان یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از نقشه های استکبار را ساختن فرقه های دروغین مثل وهابیت و داعش دانستند که به این ترتیب مسلمانان با خودشان درگیر شوند و حاشیه امن برای اسرائیل درست کنند و ابزار اصلی و صحنه گردان آن هم عربستان است، اما ملت های مسلمان بدانند همیشه مسئله اول ما قدس و مبارزه با صهیونیست است.

معظم له، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین،  جنایات اسرائیل را محکوم کردند.



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین