عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مشهد|ساعت ۱۵ یکم فروردین ۹۷؛
تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به عمل آورد و گفت:‌ مراسم با شکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۹۷ در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.
عقیق: تولیت آستان قدس از مردم برای حضور در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی دعوت و در این راستا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز و طلیعه بهار یکی از آیات الهی است که در کنار زیبایی وصف ناشدنی، به همه انسان‌ها حیات و فرصت دوباره برای زندگی، آبادانی و اصلاح را بشارت می‌دهد و بشریت را به "احسن الحال" فرا می‌خواند.

قادر متعال را شاکریم که توفیق داریم همه ساله در جوار مضجع نورانی امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) سال جدید را با نام مبارک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) که واسطه رحمت الهی و تحقق احسن الحال هستند، آغاز کنیم.همچنین، سال هاست برای مردم شریف خراسان و مشهد الرضا(ع) طلوع بهار طبیعت با بهاری دیگر همراه می‌باشد و این شهر مقدس و دیار مؤمنین به میزبانی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در اولین روز سال نو، مفتخر است.

ضمن عرض خیر مقدم به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از زائران و مجاوران مضجع منور رضوی به ویژه حضرات آیات، روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران، دانشگاهیان و همه مردان و زنان مؤمن که توفیق حضور در مشهد مقدس را دارند، دعوت می‌کنم در مراسم با شکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی که از ساعت 15 روز چهارشنبه اول فروردین ماه 1397 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، شرکت کنند و با بهره بردن از انوار قدسیه این مضجع نورانی و استماع بیانات حکیمانه رهبر انقلاب که در واقع نقشه راه ملت بزرگ ایران در سال جدید است، عهد خود را با آرمان‌های امام بزرگوار و خلف صالح ایشان تازه کنند.

امسال، روز اول سال مقارن است با سالروز شهادت حضرت ابالحسن الهادی علیه افضل صلوات الله. از آن وجود مقدس استمداد و استعانت داریم انوار هدایت خود را بیش از پیش بر ملت ایران بتاباند تا این ملت بزرگ، در سال جدید، راه رسیدن به آرمانها و اهداف والایش را با شتاب بیشتری بپیماید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین