عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس:
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس بااشاره به پیگیری‌ها برای تخصیص بودجه قرآنی سال جاری، گفت: تا آخرین روز سال از تلاش دست برنمی‌داریم و درصدد هستیم 40 تا 50 درصد بودجه قرآنی سال جاری محقق شود.
عقیق:حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به پیگیری برای تخصیص بودجه قرآنی سال 1396، اظهار داشت: بر اساس مکاتباتی که با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد که پس از تخصیص اعتبارات اصلی و دولتی، بودجه قرآنی امسال نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه بودجه قرآنی سال 1396 در ردیف اعتبارات فرعی قرار دارد، افزود: با توجه به قرارگیری بودجه قرآنی سال 1396 در ردیف بودجه‌های فرعی و کمبود اعتبارات، بودجه قرآنی به حاشیه رفت اما ما تلاش می‌کنیم که بخشی از این بودجه تخصیص یابد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به اینکه طبق توافق‌های اولیه قرار بود بخشی از بودجه قرآنی امسال تا 20 اسفند تخصیص یابد، گفت: ما از 20 اسفند پیگیری‌ها را برای اختصاص بودجه امسال بیشتر کرده و حتی مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم که آنها نیز موافقت خود برای تخصیص بخشی از اعتبار را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه ما تا آخرین روز سال پی‌گیر تخصیص بودجه قرآنی هستیم، افزود: از تلاش دست برنمی‌داریم و با امید بسیار درصدد هستیم 40 تا 50 درصد بودجه قرآنی سال جاری محقق شود.

به گزارش فارس، بودجه قرآنی سال جاری 100 میلیارد تومان مصوب شد که با وجود گذشت بیش از 11 ماه تاکنون حتی ریالی از این اعتبار تخصیص پیدا نکرده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین