عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
آیت الله شفیعی:
آیت الله شفیعی با بیان این که در همه مناصب نظام اسلامی باید اتحاد و وحدت هدف داشته باشیم، افزود: اتحاد و اتفاق بزرگترین عامل تقویت کننده مبانی انقلاب اسلامی است.
عقیق:آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به مسأله مهم وحدت و انسجام، اظهار داشت: اتحاد و وحدت برکات الهی را نازل می‌کند؛ از این رو علمای اسلام و مصلحان و خیرخواهان جامعه بر اتحاد و اتفاق تأکید فراوانی دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 4 سوره صف عنوان داشت: در این آیه، خداوند واژه «صف» را برای مجاهدان ذکر می‌کند و ذکر این عبارت نشان دهنده ضرورت جهاد در صفی واحد و داشتن اتحاد و وحدت برای پیگیری اهداف است.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه در همه مناصب نظام اسلامی باید اتحاد و وحدت هدف داشته باشیم، افزود: اتحاد و اتفاق بزرگ‌ترین عامل تقویت کننده مبانی انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انسان باید انصاف داشته و اشتباهاتش را پذیرا باشد؛ زیرا پذیرش قصورات و کوتاهی؛ رفاه جامعه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید با قدرت پیش رود، خاطرنشان شد: طبق پیش‌بینی‌ها و روایت‌ها یک حکومت اسلامی به تمام معنا پس از انقلاب اسلامی به وجود نخواهد آمد تا زمانی که متصل به امام زمان(عج) باشد.

آیت الله شفیعی در پایان گفت: انقلاب اسلامی را باید به انقلاب امام زمان(عج) پیوند دهیم و به عنوان یک عبادت و برنامه، تقویت نماییم.



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین