عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
آیت الله نوری همدانی:
هنگامی که حوادثی چنینی مانند زلزله کرمانشاه در کشور رخ می دهد، شاهد اتحاد و وحدت مردم در همدلی و یاری رساندن به حادثه دیده ها می شویم که یکی از نکات مهم و قابل توجه است.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار استاندار کرمانشاه که در دفتر معظم له در قم برگزار شد اظهار داشتند: این حادثه اخیر از جهاتی عبرت انگیز بود چرا که نکات بسیاری در آن وجود دارد بنابراین باید کتابی پیرامون این حادثه نوشته شود تا آیندگان بتوانند از آن درس هایی را بیاموزند.

معظم له  با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزودند: خداوند در قرآن کریم می فرماید افرادی که به پیش آمد های بزرگ نظر منفی دارند برای آنان نیز حوادث بزرگی پدید خواهد آمد، از این رو نباید به امتحانات و پیش آمد های به وجود آمده نظر منفی داشته باشیم.

این مرجع تقلید اتحاد مردم را در حوادث های گوناگون را مد نظر قرار دادند و تصریح کردند: هنگامی که حوادثی مانند زلزله کرمانشاه در کشور رخ می دهد، شاهد اتحاد و وحدت مردم در همدلی و یاری رساندن به حادثه دیده ها می شویم که یکی از نکات مهم و قابل توجه است.

ایشان عنوان کردند: در حادثه کرمانشاه مشخص شد قدرتی در افراد وجود دارد که می توانند گام های موثری را برای رفع مشکلات مهم بردارند.

حضرت آیت الله  نوری همدانی ابراز کردند: از نگاه اسلام وظیفه داریم با دید عمقی و عبرت گیری به مسائلی مانند حادثه کرمانشاه نگاه کنیم.


منبع:حوزه



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین