عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

حاج سعید حدادیان عصر امروز به همراه فرزندانش محمد حسین و مهدی حدادیان در منزل شهید محمد حسین حدادیان حضور پیدا کرد و با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد. د این دیدار این ذاکر اهل بیت(ع) رباعی تازه سروده خود را در قالب یک تابلو به خانواده این خادم هیئت رایة العباس(ع) اهدا کرد.
عقیق: حاج سعید حدادیان عصر امروز به همراه فرزندانش محمد حسین و مهدی حدادیان در منزل شهید محمد حسین حدادیان حضور پیدا کرد و با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد. د این دیدار این ذاکر اهل بیت(ع) رباعی تازه سروده خود را در قالب یک تابلو به خانواده این خادم هیئت رایة العباس(ع) اهدا کرد.

رباعی سروده حاج سعید حدادیان به این شرح است:

بر شیفتگان آل عصمت صلوات
بر دلشدگان این محبت صلوات

حالا که شده است بوسه گاه رهبر
بر پیرهن خادم هیئت صلوات


حاج سعید حدادیان و فرزندان پیش از حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان ، بر سر مزار وی در آستان امام زاده علی اکبر (ع) چیذر حاضر شدند.

شهید محمدحسین حدادیان بسیجی جوانی بود که روز ۳۰ بهمن امسال در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به دست دراویش اغتشاشگر در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.








.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
2
تا کی حاج سعید دنبال تبلیغات وبزرگ نمایی است بابا بس است اینکارها قدری هم برای خدا کارکنید واینقدر دنبال عکس ومعروفیت نباشید (البته اگر مسئول سایت بدون غرض این پیام را نمایش دهد)
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین