عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
رهبر معظم انقلاب شب گذشته با خانواده شهید بسیجی اغتشاشات اخیر تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.
عقیق:فرهاد حدادیان پدر شهید محمدحسین حدادیان در گفتگویی با اشاره به دیدار دیشب مقام معظم رهبری با خانواده شهید حدادیان گفت: حضرت آقا شب گذشته به‌صورت سرزده برای ابراز تبریک و تسلیت شهادت محمد حسین به منزل ما تشریف‌فرما شدند.

به‌گفته وی در این دیدار امام خامنه‌ای در خصوص موضوع شهید و شهادت مطالبی را بیان و تأکید کردند که راه شهادت و شهدا ادامه‌دار است و در این مسیر مسئولیت خانواده‌های شهدا سنگین‌تر است.

پدر شهید حدادیان گفت: ما نیز در این دیدار از خصوصیات محمد حسین و فعالیت‌هایی که او در طول حیاتش انجام می‌داد مطالبی را محضر حضرت آقا بیان کردیم و گفتیم که محمد حسین شهیدی ولایی بود و زلفش با اهل‌بیت(ع) و ولایت گره خورده بود.

وی دیدار دیشب را دیداری بسیار خاطره‌انگیز و زیبا توصیف کرد و گفت: آخرین باری که ما به دیدار حضرت آقا رفتیم 5 سال پیش بود و محمدحسین آرزو داشت که مجدداً به دیدار حضرت آقا برود و با شهادتش به این آرزو رسید و ما نیز خوشحالیم که حضرت آقا به خانواده‌های شهدا توجه ویژه‌ای دارند.

پدر شهید حدادیان به جوانان توصیه کرد: محمد حسین‌ها افراد خاصی نیستند بلکه کسانی هستند که به حرف ولی امر خود گوش دادند و بصیرت خود را بالا برده‌اند و به این مقام رسیدند. من نیز از جوانان می‌خواهم که قدر جوانی خود را بدانند و با بصیرت دشمن را بشناسند و مطمئن باشند آینده از آن جوانان است.

منبع:تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین