عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
چهارشنبه ۱۶ اسفند؛
همایش سالانه «خادمان بهشت» با حضور خدام مساجد استان تهران در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری برگزار می‌شود.
عقیق:همایش سالانه «خادمان بهشت» به منظور تجلیل از مقام خدام مساجد استان تهران برگزار می‌شود.این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج‎علی اکبری ریاست محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد و با حضور خدام مساجد استان تهران در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری برگزار می‌شود.

رونمایی از محصولات فرهنگی ویژه خدام که در سال جاری تولید شده‌اند، یکی از برنامه‌های همایش سالانه خادمان بهشت است، که بر اساس آن یک سری کتب آموزشی برای خدام به منظور ارتقاء کیفیت خدمتگزاری در مساجد رو نمایی خواهد شد.

همچنین از کتاب رشته تحصیلی «کاردانی خدمت به مسجد» که قرار است در دانشگاه علمی کاربردی تدریس شود، رونمایی خواهد شد. این رشته تحصیلی به پیشنهاد مرکز رسیدگی به امور مساجد ایجاد و در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری امسال درج شد.

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه ویژه خدام مساجد با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از برنامه‌های همایش خادمان بهشت در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند است.

رونمایی از لباس متحدالشکل خدام که در ماه‌های گذشته تهیه و  به خدام اهدا شد، نیز از برنامه امسال همایش است و قرار است که قریب به ۷۰۰ نفر از خدام در روز همایش با لباس‌های یک شکل در مراسم حضور یابند.

همچنین در این مراسم قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و کربلای معلی برای حضار انجام خواهد شد.همایش سالانه خادمان بهشت صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین