عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده‌های شهدای جنایت خیابان پاسداران، عامل این جنایت تا پایان سال به دار مجازات آویخته شود.
عقیق:سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از مجازات عامل شهادت مأموران ناجا تا قبل از عید خبر داد.
 
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد با هماهنگی با دستگاه قضایی و برای التیام خانواده‌های شهدای حادثه خیابان پاسداران امیدواریم تا قبل از عید فرد جانی که سه نفر از مأموران خدوم و مخلص یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران را به شهادت رساند به دار مجازات آویخته شود.
 
لازم به ذکر است که سردار رحیمی  ششم اسفند در مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای پاسداران با اعلام این که این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب نشأت گرفته است، گفت: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که شهادت عزیزان‌مان را رقم زدند خواستاریم.
 
گفتنی است، در روز دوشنبه سی‌ام بهمن سال جاری به دنبال اغتشاش دراویش گنابادی در خیایان گلستان هفتم منطقه پاسداران تهران و حرکت وحشیانه تعدادی از آنها، سه نفر از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ همچنین یک بسیجی نیز توسط یک دستگاه سمند زیر گرفته شد و بعد از آن با ضربات سلاح سرد به شهادت رسید.

منبع:رجا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین