عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
آیت الله میردامادی:
آیت الله سیدباقر آیت میردامادی، نماینده آیت الله نوری همدانی گفت که آمریکا و اذناب داخلی و خارجی اش بدانند که مردم ایران باوجود تمام مشکلات و گرفتاری های اقتصادی، هیچگاه از دین، قرآن و ولایت دست نخواهند کشید.
عقیق:آیت الله سیدباقر آیت میردامادی، نماینده آیت الله نوری همدانی، در یادواره شهدای منطقه 15 که با حضور روحانیون و طلاب، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و سایر گروه های مردم در مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، در سخنانی گفت:مادران صبور شهدا، با تاسی به بانوان برجسته تاریخ اسلام، از جمله حضرت ام البنین(س)، فرزندان خود را برای خدمت به دین و نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت کردند؛ بنابراین مردم و مسئولان کشورمان، باید قدردان صبر و ایثار مادران و همچنین پدران و همسران شهدا باشند.

وی ادامه داد: حضرت ام البنین(س) با تمام وجود، فرزندان خود از جمله حضرت ابوالفضل عباس(ع) را روانه حماسه بزرگ عاشورا کردند. تصور اینکه پدری یا مادری، خودش فرزندش را روانه میدان شهادت و جهاد کند، برای ما دشوار است. اما خانواده معظم شهدا، چنین ایثاری را با نیت الهی، انجام دادند.

آیت الله میردامادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی، لطف الهی به مردم ولایت مدار ایران بود و همه باید قدردان این نعمت بزرگ و ارزشمند باشیم و تداوم مسیر امام خمینی(ره) و شهدا و ایثارگران، با اطاعت از ولی فقیه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، میسر است.

نماینده آیت الله نوری همدانیگفت:آمریکا و اذناب داخلی و خارجی اش! بدانند که مردم ایران باوجود تمام مشکلات و گرفتاری های اقتصادی، هیچگاه از دین، قرآن و ولایت دست نخواهند کشید.

وی تصریح کرد: مسئولان کشور باید همیشه با پیروی از آرمان امام خمینی(ره) و شهدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی را برطرف کنند.

در ادامه این مراسم معنوی و باشکوا، مداحی ستایشگران اهل بیت(ع) انجام شد و سپس از تعدادی از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین