عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
عالم اهل سنت لبنانی در جمع روحانیون بجنورد:
عضو هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان امروز چه شیعه و چه سنی به سید حسن نصرالله افتخار می‌کنند و اهداف مقاومت اسلامی در «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خلاصه می‌شود، گفت: با طلوع اندیشه‌های امام راحل، وحدت در بین مسلمین اهمیت زیادی پیدا کرد و آنان به اهمیت وحدت و یکی بودن پی بردند.
عقیق:شیخ جمال‌الدین شبیب، سه‌شنبه‌شب در همایش «بیداری اسلامی، مقاومت اسلامی» در جمع طلاب و فضلای شیعه و سنی خراسان شمالی، در محل مدیریت حوزه علمیه استان اظهار داشت: با طلوع اندیشه‌های امام راحل، وحدت در بین مسلمین اهمیت زیادی پیدا کرد و مسلمانان جهان به اهمیت داشتن وحدت اسلامی و یکی بودن پی بردند.

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان افزود: همه‌ی شما عزیزان بدانید، اگر امروز حمایت‌ها و فداکاری‌های حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در حمایت از امت‌های اسلامی نبود، ما هرگز شاهد پیروزی‌ها و از بین رفتن دسیسه‌های دشمنان نبودیم.

وی تصریح کرد: همان‌طوری که بنده بارها اعلام نموده‌ام به‌طورقطع می‌دانم که اگر این وحدت بیش‌ازپیش و همچنان تقویت و گسترش یابد، به‌زودی شاهد اقامه نماز شیعه و سنی در مسجد القصی، به کوری چشم دشمنان خواهیم بود و نماز وحدت در یک صف اقامه خواهیم کرد و این آرزوی پیامبر اسلام و سایر امامان ما است.

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان در ادامه با بیان اینکه اسلام به این معنا نیست که فقط به مساجد بیاییم و نماز بخوانیم، گفت: اسلام باید در بطن زندگی مردم قرار بگیرد و جاری باشد و امروز اسلام که بخش مهمی از آن چنگ زدن به ریسمان الهی است باید به خوبی برای جوامع اسلامی تفهیم و تبیین شود.

عالم اهل سنت لبنانی اظهار داشت: امروز چه شیعه  و چه سنی به سید حسن نصرالله افتخار می‌کنند، مقاومت اسلامی اهداف زیادی دارد که همه آنها به طور خلاصه در «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خلاصه می‌شود.

وی خطاب به علما و روحانیون حاضر در این مراسم گفت: شما علمای اسلام و ائمه جماعت وظایف مهمی در مقابل جوانان دارید و همان‌طوری که مردم خود را برای نماز تشویق می‌کنید و به سمت اهداف الهی فرا می‌خوانید، باید جوانان خود را هم از رهنمودها و گفته‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان آگاه سازید.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین