عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
شورجه در دومین سالگرد درگذشت مرحوم سلحشور عنوان کرد؛
جمال شورجه گفت: صحبت‌هایی درباره سریال موسی(ع) شده اما مشکل مالی و جدی وجود دارد که ما با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آن صحبت کردیم و قول‌هایی داده‌اند که ان‌شاءالله بتوانند برای سال 97، بودجه‌ای را در اختیار ما قرار دهند.
عقیق:مراسم دومین سالگرد مرحوم فرج‌الله سلحشور به همت خبرگزاری فارس و مؤسسه فرهنگی تبیان در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون و مدیر مؤسسه تبیان فیلم در این مراسم با قرائت اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد صحبت‌های خود را شروع کرد و گفت: من به اینجا آمدم تا عرض ادبی خدمت دوستان داشته باشم و به آنها خیرمقدم بگویم.

وی ادامه داد: همانطور که همه شما می‌دانید قرعه ساخت سریال «موسی(ع)» به نام بنده حقیر افتاد، همانطور که در فیلم دیدید مرحوم سلحشور به ساخت این سریال اشاره کرد و گفت که ساخت «موسی(ع)» یکی از آرزوهایش بوده است.

شورجه با اشاره به دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند، بیان داشت: در دیداری که به همراه مرحوم سلحشور با مقام معظم رهبری داشتیم زمانی که صحبت از ساخت سریال «موسی(ع)» شد، سلحشور بغض کرد و گفت نکند که عمرم کفاف ندهد که بتوانم این سریال را بسازم.

وی در ادامه بیان داشت: سلحشور با تمام سختی‌هایی که در این سال‌های اخیر و بیماری‌اش داشت متن این سریال را به صورت کامل نوشته بود و قطع به یقین حضرت موسی (ع) در آن دنیا به خاطر همت 6 ساله‌اش از او دستگیری می‌کند.

کارگردان فیلم «سی و سه روز» در ادامه با اشاره به مشکلاتی که سر راه تولید سریال «موسی» قرار دارد‌،گفت: صحبت‌هایی درباره تولید این سریال شده اما مشکل مالی و جدی وجود دارد که ما با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آن صحبت کردیم و قول‌هایی داده‌اند که ان‌شاءالله بتوانند برای سال 97، بودجه‌ای را در اختیار ما قرار دهند.

وی افزود: امیدواریم موانع ساخت این پروژه و سایر پروژه‌های سیما برطرف شود و ما هم بتوانیم از عهده ساخت این سریال برآئیم.

شورجه یاد و خاطره سلحشور را گرامی داشت و افزود: ما بیش از 30 سال یکدیگر را می‌شناختیم و او همان روز که از دنیا رفت همان آدم 30 سال پیش بود. سلحشور به تمام فن‌ها آشنا بود، از صداپیشگی گرفته تا بازیگری و کارهای فنی و ... هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای راه‌اندازی مؤسسه‌اش انجام داد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین