عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
ربات تلگرام «کلام ولایت» جهت دسترسی موضوعی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی محصولی از مؤسسه بین‌المللی شهید رحیمی همزمان با سومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز رونمایی شد.
عقیق:همزمان با سومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز و بیست‌ویکمین سالگرد شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شهید سیدمحمدعلی رحیمی ربات تلگرام «کلام ولایت» به‌منظور دسترسی آسان و سریع به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه‌ای با نام کاربری KalameVelayat_bot رونمایی شد.
کاربران می‌توانند در این ربات با ارسال کلیدواژه‌های گوناگون به دسته‌بندی‌های موضوعی بیانات رهبری به راحتی دسترسی داشته باشند تا در یک زمینه خاص تمامی بیانات را دریافت نمایند.
این ربات توسط مؤسسه بین‌المللی شهید رحیمی طراحی شده و کلیه اطلاعات آن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) به نشانی farsi.khamenei.ir دریافت شده و به‌صورت خودکار با جدیدترین بیانات رهبری این ربات نیز به‌روزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی بیانات دریافتی از طریق ربات «کلام ولایت» دارای لینک منبع جهت مشاهده مشروح بیانات هر دیدار در سایت رهبری است.

کاربران می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این ربات کاربردی از طریق فرم تماس با ما در سایت شهید رحیمی و یا از طریق ارسال پیام به حساب کاربری @shahidrahimi_com در تلگرام ارائه نمایند.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین