عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کتاب «تدبر در قرآن از منظر رهبر معظم انقلاب» با موضوع نگاهی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تدر در کلام وحی در چهار فصل چاپ و روانه بازار شد.

عقیق:کتاب «تدبر در قرآن از منظر رهبر معظم انقلاب» با موضوع چرایی و چیستی تدبر در قرآن از نگاه مقام معظم رهبری چاپ و روانه بازار شد.

این کتاب در چهار فصل «چیستی تدبر»، «چرایی تدبر»، «چگونگی تدبر» و «آثار و ثمرات تدبر» تدوین شده که در مقدمه آن با استفاده از آیات و روایات به اهمیت تدبر در قرآن کریم پرداخته شده است.

 

 

تمامی فصل‌های کتاب «تدبر در قرآن» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف توسط مهدی مقامی جمع‌آوری و تدوین شده است که در بخشی از این کتاب با عنوان «فهمیدن و استفاده کردن» می‌خوانیم: «قرآن را باز کنید، بنشینید، با حضور قلب 10 آیه، 20 آیه، 50 آیه، 100 آیه بخوانید. قرآن را برای تدبر کردن و فهمیدن و استفاده کردن بخوانید». (فرمایشات رهبری در دیدار با قاریان/ 22 شهریور 1386)

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به تهیه کتاب «تدبر در قرآن» با موضوع چرایی و چیستی تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب می‌توانند با مراجعه به اینجا یا تماس با شماره‌های 09332514612 و 05138552408 اقدام کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین