عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
ظهیری:
استاد حوزه علمیه بابیان اینکه رضایت مردم نباید در متن زندگی افراد باشد، اظهار کرد: رضایت مردم باید در حاشیه زندگی انسان باشد چراکه رضایت خداوند که اساس و رکن است باید در متن زندگی قرار گیرد.
عقیق:استاد حوزه علمیه بابیان اینکه رضایت مردم نباید در متن زندگی افراد باشد، اظهار کرد: رضایت مردم باید در حاشیه زندگی انسان باشد چراکه رضایت خداوند که اساس و رکن است باید در متن زندگی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌ ظهیری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: یکی از زیباترین صفات ایشان که در روایات به آن اشاره شده، این است که خداوند، از رضایت صدیقه کبری(س) خوشنود و از خشم ایشان غضب‌ناک می‌شوند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) به مردم و شیعیان تاکید می‌کردند که سعی کنید اعمال خود را به شیوه‌ای انجام دهید که مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: اگر فردی به دنبال رضایت مردم باشد و رضایت خداوند را در نظر نگیرد، در روایت داریم که خداوند آن فرد را به حال خود رها می‌کند.

وی کسب خیر دنیا و آخرت را در رضایت خداوند دانست و ادامه داد: امام سجاد(ع) نقل می‌کند که پدرم می‌فرمودند "فردی که در زندگی به‌دنبال رضایت خداوند باشد و رضایت مردم برای او مهم نباشد، خداوند نیز به امور زندگی او توجه ویژه می‌کند اما فردی که به‌دنبال رضایت مردم است درحالی که خداوند از او خشمگین باشد به مردم واگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ ظهیری خاطرنشان کرد: تمام اعمال، رفتار و کردار اهل‌بیت(ع) در آئینه تمام‌نمای خواست خداوند و رضایت پروردگار قرار دارد.

وی بابیان اینکه رضایت مردم نباید در متن زندگی افراد باشد، ابراز کرد: رضایت مردم باید در حاشیه زندگی انسان باشد چراکه رضایت خداوند که اساس و رکن است باید در متن زندگی قرار گیرد.

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین