عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: حضرت امام خمینی با کمک گرفتن از خون شهدا توانست در همان هدفی که حضرت زهرا(س) به شهادت رسید، حرکت کند.
عقیق:و به نقل از مدیریت حوزه علمیه تهران، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، روز گذشته در مراسم تشییع شهدای گمنام که در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این که امروز شهدای گمنام به کمک ولایت آمده‌اند، اظهار داشت: شهدا در حال بیان این حقیقت هستند که ای مردم مرگ حق است، از خواب غفلت بیدار شوید و همان طور که ما از جوانی‌مان، از زن و فرزندان و زندگی مان گذشتیم شما هم ادامه دهنده راه ما باشید و با حفظ وحدت و انسجام پشتیبان ولایت فقیه باشید و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی استقامت کنید.

وی افزود: شهدا به ما می گویند ای مردم؛ گرفتار مطامع زودگذر دنیوی نشوید زیرا در روز قیامت باید پاسخ‌گوی سرمایه عمر خود باشید و این که برای امام زمان(عج) و مکتب اهل بیت(ع) چه کرده‌اید؟

عضو شورای حوزه علمیه استان تهران عنوان داشت: شهدا از ما انتظار دارند انقلابی باشیم و جاودانه زندگی کنیم و این انقلاب که با خون هزاران شهید حفظ شده است ما هم با جان خود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن محافظت کنیم.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران با بیان این که انقلاب اسلامی برآمده از مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: اساس انقلاب اسلامی همان چیزی است که حضرت زهرا(س) به خاطر آن جانش را فدا کردند و آن تأسیس حکومت دینی و زمامداری علم و حکمت و عدالت، و استقرار ولایت و امامت اهل بیت(ع) در جامعه بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی به عنوان یک رهبر عالم و حکیم با کمک گرفتن از خون شهدا توانست در همان هدفی که مادرش حضرت زهرا(س) به شهادت رسید، حرکت کند و حکومت دینی را تاسیس نموده و عزت و استقلال را برای جهان اسلام هدیه کند و دست اجانب و استعمارگران را از ایران اسلامی قطع نماید.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان با بیان این که امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌باشد، گفت: حضور مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام حمایت از حکومت دینی و تاکید دوباره بر استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام استمرار حیات انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی بود و بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و پیرو حقیقی مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) هستند.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین