عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
آیت‌الله علم‌الهدی مطرح کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های بانوان دو خطر وجود دارد، گفت: توسط جریان‌ها، عوامل نفوذی به اسم معلمه یا مُدرس در بخش بانوان تولید می‌شود که افراد را جذب خود می‌کنند، در حالی که اصل آنان شیعه انگلیسی یا تفکر آمریکایی است.
عقیق:آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مجمع تشکل‌های فرهنگی بانوان انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه خراسان رضوی با اشاره به اینکه هیچ چیزی جز رضایت امام زمان (عج) پاسخگوی نیازهای شما و جبران‌کننده زحماتتان نیست، اظهار داشت: بدانید که امام زمان(عج) از شما رضایت دارد و این از هر تشکر و تقدیری بالاتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر هنگامی که می‌خواهید کاری کنید، بگویید صددرصدی نیست صحیح نیست، گفت: در طول تاریخ هر حرکتی که انجام گرفته، ابتدا، انتها یا وسط بوده و هیچ‌وقت حرکتی نشده که بتوانیم بگوییم، کامل بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اضافه کرد: به هر مقداری بتوانید در حرکتتان اقدام مؤثری انجام دهید، خوب است و سعی کنید در تقابل با مشکلات در مسیر انجام کار یأس و ناامیدی دست ندهید.

علم‌الهدی با تأکید بر اینکه برنامه‌های خود را با کمال قدرت پیش ببرید، یادآور شد‌: فعالیت خود را با کمال اطمینان انجام دهید و مطمئن باشید کار به هر میزان پیش رفت، رضایت‌بخش است.

وی به تشکل‌ها در خصوص نحوه فعالیتشان خاطرنشان کرد: انجام یک کار را به عهده بگیرید نه 10 کار را، درغیراینصورت هم خودتان ضربه می‌خورید و هم از کارتان نتیجه نمی‌گیرید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: یعنی باید معلوم باشد در این تشکل قرار است چه اتفاقی بیفتد، چراکه تنوع و تعدد شما را خسته کرده و نتیجه نمی‌دهد.

علم‌الهدی همچنین با اشاره به اینکه پراکنده‌کاری فرد را خسته می‌کند و نتیجه‌ای دربرندارد، تأکید کرد: هر کاری نیاز به منبع تغذیه دارد، در صورتی که منبع تغذیه فکری وجود نداشته باشد، ممکن است در حین انجام آن متوجه شوید، انجام آن از اصل به مصحلت نبوده است.

وی با بیان اینکه حتماً نیازی نیست که منبع تغدیه فرد سرشناسی باشد، افزود: باید بررسی شود تا فرد دارای موقعیت و مقامی که از او مطمئن هستید به عنوان منبع تغذیه قرار گیرد و به دنبال هر کسی که ادعای علم و سواد کرد، نروید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های بانوان دو خطر وجود دارد، تصریح کرد: توسط جریان‌ها، عوامل نفوذی به اسم معلمه یا مُدرس در بخش بانوان تولید می‌شود که افراد را جذب خود می‌کنند، در حالی که اصل آنان شیعه انگلیسی یا تفکر آمریکایی است.

علم‌الهدی اضافه کرد: این افراد مسؤولیت دارند و بهترین راه برای نفوذشان، بانوان متدینه هستند که این افراد با استفاده از احساسات بانوان می‌توانند اقدامات فراوانی انجام دهند و ممکن است، برای جریان‌ها تبدیل به وسیله‌ای برای ورود به عرصه شود.

وی متذکر شد: اگر احساس می‌کنید، چنین فردی وارد عرصه شده، درصدد دفع آن برآیید، وابستگی افراد را قبول نکنید و خود شخص را شناسایی کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، خطر دوم در فعالیت‌های بانوان را ارتباط غیرضروری با مردان دانست و اظهار داشت: زن و مرد دو جنس مخالف هستند که قابل جمع نیستند و اگر بنا شد از ظرفیت مردی در تشکل استفاده شود، در ارتباط با محرم خود با آن تشکل همکاری کند.

علم‌الهدی تأکید کرد: این را به عنوان یک اصل در نظر بگیرید که اگر هر کسی با ماسک عرفان و سواد و معلومات وارد عرصه شود، ابتدا شخصیت او را به طور کامل شناسایی کرده و جذب ادعا و بیان او نشوید.

وی با ابراز رضایت از وجود تشکل‌های فعال بانوان، خاطرنشان کرد: طرف مقابل درصدد ایجاد تشکل غیرارزشی است تا نفوذ خود را در جامعه تثبیت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اضافه کرد: شما تشکل‌های خیریه، علمی، آموزشی و اجتماعی هستید و اگر بنا باشد در عرصه سیاست نقشی نداشته باشید، آنها جای شما را پر می‌کنند.

علم‌الهدی ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که اگر بنا شد، اقدامی شود، شما باید در صحنه حاضر باشید و اجازه پر کردن صحنه توسط عناصر غیرارزشی را ندهید.

وی یادآور شد: دولت برای ایجاد نفوذ ارزشی در جامعه باید فضا را آن‌چنان فراهم کند که اجازه نفوذ جریان‌ها به جامعه زنان داده نشود، چراکه در این صورت، صحنه‌های سیاسی به گونه‌ای رشد می‌کند که آنها جای حضور پیدا نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه تشکل‌های ارزشی بسیاری وجود دارد که فعالیتشان در جامعه منعکس نیست، اظهار داشت: اگر بنا شد، تشکل‌های ارزشی متحد نباشند، این طبیعی است که به تنهایی وارد عرصه شده و شکست می‌خورد.

علم‌‌الهدی افزود: آنچه که موجب ادامه حضور است، ارتباطات و مشبک شدن جریان‌های ارزشی بانوان است، درغیراینصورت، تنها مانده و جریان‌های دیگر آن را سرکوب می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
این هم شد رهنمود ؟
به محجبه ها انگ اگلیسی بزنند و تهمت آمریکایی ؟
اگر قرار به انگ زنی است و کنار گذاشتن اخلاق دینی چرا از شما شروع نکنیم ؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین