عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
شهیدی هستم که برگشته‌ام، چرا که برایم قبر کنده بودند، کفن‌پوشم کردند، تدارک مراسم تشییع و تدفین دیده بودند، ولی به لطف الهی برگشتم و زنده ماندم، حال که برگشته‌ام از سوی خداوند متعال برای شما پیام‌ دارم ...
عقیق:حجت‌الاسلام محمد صادقی سرایانی، این روحانی جانباز ۷۰ درصد، در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد شیروان با یادآوری اینکه 82 بار جراحی شده است، اظهار داشت: یک بار کفن شده‌ام و 8 ساعت در سردخانه بوده‌ام و عکسم هم در ویژه‌نامه خراسان جزو شهدا چاپ شد.

این روحانی جانباز ۷۰ درصد با بیان اینکه برایم قبر کندند و اعلامیه چاپ کرده و مردم را برای شرکت در مراسم تشییع دعوت کردند، افزود: آن روز بنده خدایی آمده بود تا جنازه ما را تحویل بگیرد، مردم نیز از همه جا برای حضور در مراسم آمده بودند که خدا خواست تا من زنده بمانم و حقیقتاً عمر دست خداوند است.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی گفت: آن مدتی که در بیمارستان بودم از 36 پزشک 33 پزشک عنوان می‌کردند که مرگم نزدیک است و امروز یا فردا می‌میرم.

این روحانی جانباز ۷۰ درصد ادامه داد: من 25 روز در بیمارستان شیراز در کما بودم و تا سردخانه هم رفتم، اما باید به این حقیقت رسید که عمر و همه‌چیز دست خداوند است.

وی با بیان اینکه دکترها با مشاهده برخی علائم در من، زمانی که در بیمارستان بستری بودم، این علائم را نشانه مرگ تشخیص دادند، تصریح کرد: در این شرایط چند ساعتی از حال رفتم که پس از آن متوجه شدم که اطرافیانم در بیمارستان برایم گریه می‌کردند.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: دکترها قبل از اینکه از هوش بروم گفته بودند که نباید هیچ‌چیزی بخورد، اما بعد از اینکه به هوش آمدم گفتند که هر چه طلب کرد می‌توانید بدهید بخورد، که این به معنی آن بود که مرگ من نزدیک است، ازاین‌رو پدرم  از من پرسید که پسرم چه می‌خواهی تا برایت مهیا کنم؟ من نیز با اینکه فصل هندوانه نبود، اما درخواست کردم و چون در آن زمان فصلش نبود و این میوه در بازار به راحتی یافت نمی‌شد، هر چه پدر می‌گفت، پسرم در این فصل من هندوانه از کجا بیاورم، اما من اصرار داشتم، در همین حین به طور معجزه‌آسایی یک فردی از درب اتاق با ظرفی هندوانه وارد شد که ما نیز تعجب کردیم و آن را به من داد.

پس از آن نیز که مجدداً پدرم از من سؤال کرد پسرم باز چیزی می‌خواهی؟ این بار من طلب خربزه کردم که باز چون فصلش نبود و یافت نمی‌شد با اینکه کلی بازار را گشته بودند اما نیافته بودند، پدر گفت آخر پسرجان این‌ها چیست که تو طلب می‌کنی باز هم من اصرار کردم و این بار نیز یک فرد سید با دو خربزه وارد اتاق شد که باز هم ما تعجب کردیم.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی گفت: با این که پزشک‌ها نظرشان این بود که من فقط تا 24 ساعت آینده زنده خواهم بود، اما بعد از 36 ساعت هنوز زنده بودم و اطرافیان به عیادتم می‌آمدند که مادرم نیز از شهرستان آمده بود تا در آخرین لحظات کنار فرزندش باشد. از من پرسید پسرم در این لحظات از من چه می‌خواهی که من نیز انگور درخواست کردم.

وی ادامه داد: مادرم نیز 3 روز در بازار دنبال انگور می‌گشت، اما باز هم دست خالی برگشتند و باز یک نفر از در اتاق وارد شد و دو خوشه انگور به دست داشت و آن‌ها را به من داد که باز همگی تعجب کردیم.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی با یادآوری اینکه یکی از هم‌رزمان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز که از بیماری مطلع و در بیمارستان برای عیادت حضور یافته بود، گفت: ایشان نیز از من سؤال کرد که در این شرایط و در این لحظات آخر از من چه می‌خواهی؟ که من از او آب زمزم طلب کردم که بعد دیدیم که ساعت 12 شب یک چهار لیتری آب همراه خود آورده است.

این روحانی جانباز ۷۰ درصد افزود: به اذعان دوستم نصف آن چهار لیتری آب زمزم و نیمی از آب سقاخانه امام رضا (ع) بود و پس از نوشیدن کل آن چهار لیتری یک احساسی به من دست داد که با صدای بلند شروع کردم به شعر خواندن، به گونه‌ای که از صدای من، پرستارها بر بالینم حاضر شدند و از این احوالم ابراز تعجب و تأسف می‌کردند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه بعدها فهمیدیم که نسخه دکتر برایم تأثیرگذار نبوده است، اظهار کرد: این پنج قلم درخواستی که من در آخرین لحظات عمر طلب کرده بودم به عنوان دارویی بود که خداوند برایم نسخه کرده بود، چرا که دکترها می‌گفتند اگر این روده‌هایش به کار بیفتد ایشان خوب می‌شود، پس از آن متوجه شدند که این پنج قلم چیزی که من در آخرین لحظات طلب کرده بودم، به نوعی نسخه الهی برایم بوده است تا من زنده بمانم.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی تصریح کرد: نسخه الهی شامل پنج داروی هندوانه، خربزه، انگور، آب زمزم و آب سقاخانه امام رضا (ع) بود که باعث زنده ماندن من با وجود قطع امید پزشک‌ها بود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات از مردم می‌پرسم که آرزو داشتید که شهیدی از بهشت‌زهرا برگردد، گفت: آن‌ها در پاسخ به این سؤالم می‌گویند بله؛ من نیز به آن‌ها می‌گویم من شهیدی هستم که برگشته‌ام، چرا که برایم قبر کنده بودند، کفن‌پوشم کردند، تدارک مراسم تشییع و تدفین دیده بودند، ولی به لطف الهی برگشتم و زنده ماندم، حال که برگشته‌ام از سوی خداوند متعال برای شما پیام‌ دارم.

این روحانی جانباز ۷۰ درصد خاطرنشان کرد: پیام من از طرف خدا و شهدا به شما این است که نگذارید خون شهدا پایمال شود و همچنین نگذارید ولایت تنها بماند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محمد صادقی سرایانی جانباز هفتاد درصد، که 25 روز از زندگی خود را در برزخ و در کما گذرانده است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین