عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» مطرح کرد
نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» با بیان اینکه شهید همدانی مزد اخلاص خود را از اهل بیت (ع) گرفت، گفت: شهید همدانی پس از 40 سال مجاهدت مزد خود را با شهادت از خدای تبارک و تعالی دریافت کرد و مراسم چهلم شهید همدانی هم با اربعین مصادف شد.
عقیق:سردار حمید حسام ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره خاطره‌نویسی ویژه شهید همدانی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب با خون شهیدانی همچون شهید همدانی آبیاری شده است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های پی‌درپی شهید همدانی در عرصه‌های مختلف، افزود: عدد 40 در معارف دینی ما معجزه می‌کند و شهید همدانی نیز پس از 40 سال مجاهدت مزد خود را با شهادت از خدای تبارک و تعالی دریافت کرد.

نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» با بیان اینکه راه شهید همدانی در امتداد اربعین و حضرت زینب (س) بود، بیان کرد: هر اتفاقی در دستگاه خداوند حساب و کتاب دارد، چراکه مراسم چهلم شهید همدانی با اربعین مصادف شد.

وی با اشاره به اینکه در معارف دینی عدد 40 عدد کمال است، تصریح کرد: به درستی که شهید همدانی از ابتدا بود و تا انتها راه خود را ادامه داد و هیچ موضوعی پای آن را سست نکرد.

حسام با بیان اینکه اگر مرحومه دباغ در این مراسم حضور داشت به طور حتم از رشادت‌های شهید همدانی در منطقه غرب کشور سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: امروز در بین هنرمندان واژه‌ای به نام «دیده شدم» وجود دارد ولی در معارف ما این واژه معنای دیگری دارد.

وی با بیان اینکه اگر سردار جعفری در این مراسم بود از نقش شهید همدانی در فرو نشاندن فتنه 88 سخن به میان می‌آورد، تصریح کرد: شهید همدانی در بحرانی‌ترین شرایط به سوریه رفت و معتقد بود باید از ظرفیت و بسیج مردمی بهره گرفت.

همرزم شهید همدانی با اشاره به اینکه شهید همدانی به محض ورود به سوریه به بشار اسد گفت که حفظ تمامیت ارضی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) در اولویت قرار دارد و باید به مردم اعتماد کرد، یادآور شد: باید این بزرگ‌مرد را شناخته و در همه حال خود را وام‌دار او بدانیم.

وی با بیان اینکه شهید همدانی به جهت اخلاصی که داشت مزد خود را از اهل بیت (ع) گرفت و به آرزوی دیرینه خود دست یافت، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین